Auteur Topic: 23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!  (gelezen 67317 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:23 november - Sinterklaasmeeting in Gouda!!
« Reactie #240 Gepost op: 24-10-2003, 10:13:58 »
Ik ben zaterdag niet thuis :( de hele dag... wat mij betreft kunnen morgen ook al de lootjes getrokken worden hoor, ik gok dat er niemand meer bij komt...
Nee, ik denk ook van niet. Of Han moet beslissen om toch te komen *hint hint*
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #241 Gepost op: 24-10-2003, 10:33:48 »
Haha! Hoe graag ik ook jullie 'n stukje echte vlaai zou willen brengen, moet ik jullie toch teleurstellen. Ik heb 't zo druk met m'n studie en forumzaken dat ik echt geen tijd heb om te knutselen, dichten en dergelijke. Maar ik zal met alle aandacht jullie verslagen over de meeting hier lezen.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 24-10-2003, 11:18:52 »
Hmmmja... ik zou ook liever vanavond al de lootjes invullen, maar het is toch een btje oneerlijk voor de mensen die nog twijfelen: Giorgio en Anne-Marie... (Ja en Debbie maar ik vrees dat het toch wel te ver weg voor haar is :-\). Anne-Marie zei gister dat ze ws niet zou komen maar een definitief antwoord heb ik nog niet gehoord, en Giorgio leek wel positief maar heeft ook nog geen pm gestuurd, noch een foto/wat meer info van zichzelf neergezet...

Nu ben ik zelf ook vanavond weg, maar als de twijfelaars zich nu vóór ca. 7 uur gemeld hebben, kan ik de mailtjes nog wel versturen en zijn dan hopelijk morgen wel alle verlanglijstjes ingevuld...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #243 Gepost op: 24-10-2003, 12:04:54 »
Oké, dan is de nieuwe deadline 7 uur vanavond...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #244 Gepost op: 24-10-2003, 14:39:19 »
Mensen! Groot nieuws!
Ook Compuart zal meedoen!! :D

De deelnemers zijn dus:
  • Jos
  • Daan
  • Anne
  • Malcolm
  • Floor
  • Elmar
  • Sjors
  • Compuart
  • Annemieke
:)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #245 Gepost op: 24-10-2003, 15:00:15 »
Heb je compuart de spelregels uitgelegd, annemieke ;D ;D ;D??

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #246 Gepost op: 24-10-2003, 15:26:10 »
Dus we kunnen nu lootjes trekken? koewl... 8)

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #247 Gepost op: 24-10-2003, 17:02:01 »
IK kan helaas niet komen. Het blijkt dat een vriend zijn verjaardag viert. Dus dat is de gehele dag.

Sorry, sorry, sorry, sorry.

IK kom op een volgende meeting.

Ut spijt me.

Ik kom op de volgende meeting(van wie dan ook)
Eindelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 24-10-2003, 17:08:07 »
Jammer Giorgio :(. Wel aardig dat je het even zegt :).

Dit wil natuurlijk overigens niet zeggen dat je geen foto meer mag posten he ;) :P.

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #249 Gepost op: 24-10-2003, 17:29:19 »
Annemiek ik kan misschien wel, kun je effe wachten met de lootjes. Mijn vriend gaat het misschien verzetten.
Eindelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 24-10-2003, 18:08:23 »
Oh, ok. Hoe lang moet ik dan wachten? Wanneer weet je het?

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #251 Gepost op: 24-10-2003, 18:19:16 »
zeker vandaag
Eindelijk...

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #252 Gepost op: 24-10-2003, 18:56:24 »
Ik doe mee!@!
Eindelijk...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #253 Gepost op: 24-10-2003, 18:56:34 »
Mag ik er nog hééél even over nadenken? Kheb mn ouders er nog niet heel lang over gesproken... maar ik vertel dan iig vandaag nog of ik wel of niet kom.... plz..?? ::)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 24-10-2003, 19:00:25 »
ik heb nog 10 minuten de tijd om ... mij officieel af te melden  :'( sorry maar kheb gisteren en vandaag ondervonden dat ik het erg druk krijg (leerlingenraad, kerstmarktraad, bezinningsweekend en examens) en dat het niet haalbaar is voor me. Alvast veeeeeel plezier, ik wil heeeeeeel veel foto's (maar echt bergen hè) en als ik een gaatje tijd vind, plaats ik mss een gedichtje  ;)

btw :  :o Daan wat ben jij gegroeid zeg !!!!
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 24-10-2003, 19:01:24 »
héééé, de forumklok staat nie juist !
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 24-10-2003, 19:16:37 »
Ik doe mee!@!
Mooi Giorgio! :) Maar om officieel mee te doen moet je mij even een pm sturen met je mailadres waar je lootje heen moet, en je naam die op je lootje moet komen (hoewel jij ws toch alleen maar onder je forumnick bekend staat, maargoe) (heet jij nou eik ook Sjors?? hebben we dr 2... oeioei :P)... Ik zal dus nog iig wel even op je pm wachten...

En zoals al eerder gevraagd, plaats plz ff een foto en vertel iets meer over jezelf, want volgens mij ben ik niet de enige die jou niet bepaald goed kent :-\ ::) en das zo lastig voor het bedenken van een leuke surprise. En waar ergens woon je eigenlijk??

Mag ik er nog hééél even over nadenken? Kheb mn ouders er nog niet heel lang over gesproken... maar ik vertel dan iig vandaag nog of ik wel of niet kom.... plz..?? ::)
zucht... ::) ok dan, omdat jij het bent ;). Als het even kan (lees: als ik genoeg kan zeuren) vul ik dan vanavond laat als ik thuiskom van die verjaardag nog de lootjes in, maja dat zal er eik wel niet van komen en dan wordt het toch morgen...

Debbie, jammer natuurlijk!! Maar het zal niemand echt verbazen :-\ met zo'n afstand ook. Ik hoop op weer zo'n leuk gedicht als vorig jaar!! ;) Oja lief dat je het wel ff meldt btw.

Anne-Marie, ik zou het echt heel erg tof vinden als je weer meedeed!!! Ok dat wist je wel al ;) maar kzeg t toch nog maar even... en dan hebben we ook echt een lekker grote groep :D hartstikke leuk! Oja mocht je nou niet meer opt forum kunnen komen oid is een smsje natuurlijk ook altijd goed...

Alle deelnemers krijgen ook zodra ik de lootjes heb ingevuld zo snel mogelijk mijn adres en telefoonnummer (voor zover ze die nog niet hebben ;)).

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #257 Gepost op: 25-10-2003, 00:06:40 »
Pfffff....... ik word gek... Njah... ik heb dus met mn ouders gepraat... en ze gaan heel waarschijnlijk niet met de auto mij brengen maar heel misschien wel maar dat weten ze pas over paar weken... ja daar heb ik wat aan... :-\ En verder.. mag ik wel met de trein maar kheb niet egt genoeg geld... en mn vader zegt dak wel zelf alles moet betalen maar van mn moeder denk wel dat ik dan niet alles hoef te betalen alleen die ligt al in bed..... dusj... njah.. :-\

Annemieke, als je btje gek van dit gedoe word (want jij wil natuurlijk snel lootjes trekken.. ;P ) moet je gewoon maar lootjes trekken zonder mij... maar als je nog ff geduld hebt... gaak morgenochtend nog ff zeuren om geld.. en dán horen jullie 't iig... morgenochtend/middag... :-X [lullig als ik dan alsnog niet ga natuurlijk........ :-\ ]

(kan ik dan al wel zaterdag komen Annemiek? khoorde van Daan dat je verjaardag in limburg hebt? njah.. dan word 't wel errug lastig... want om nu zoveel te betalen voor alleen maar dag op en neer... )

Trek anders gewoon maar de lootjes......... en als ik nu btje snel ben.. heb ik miss geluk dat ik dr nog bij kan..... en anders.. hebbik pech... (áls het al gaat lukken.. want das dus nog zeker niet zeker... (?) )
« Laatst bewerkt op: 25-10-2003, 00:08:39 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #258 Gepost op: 25-10-2003, 00:16:41 »
Ik denk dat het het handigste is, om degenen die zich uiterlijk zaterdag opgeven, nog mee te laten doen, maar eigenlijk moet gewoon ergens een grens getrokken worden. Het topic staat er niet voor niets al vanaf eind augustus, toen de mussen van het dak vielen vanwege de tropische temperaturen.

Nogmaals gezegd: een JA betekent in dit geval ook een JA, en niet "misschien", want je kunt niet onder voorbehoud een naam ingeven, het is gewoon wel of niet meedoen.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #259 Gepost op: 25-10-2003, 00:47:12 »
Nou de mussen zitten hier nu inmiddels stijfbevroren op het dak..Dus ik kom even meedelen dat ik helaas helaas (ik vind het zelf erg jammer) ik niet mee kan doen...... :-[

Kunnen we niet een soort alternatief erbij doen...?? dus online lootjes en alleen een gedichtje en een virtueel kadootje ?? Of ben ik nu echt aan het malen??

BlackmolliePiet  ??
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos