Ik doe mee!@!
Mooi Giorgio!
Maar om officieel mee te doen moet je mij even een pm sturen met je mailadres waar je lootje heen moet, en je naam die op je lootje moet komen (hoewel jij ws toch alleen maar onder je forumnick bekend staat, maargoe) (heet jij nou eik ook Sjors?? hebben we dr 2... oeioei
)... Ik zal dus nog iig wel even op je pm wachten...
En zoals al eerder gevraagd, plaats plz ff een foto en vertel iets meer over jezelf, want volgens mij ben ik niet de enige die jou niet bepaald goed kent :-\
en das zo lastig voor het bedenken van een leuke surprise. En waar ergens woon je eigenlijk??
Mag ik er nog hééél even over nadenken? Kheb mn ouders er nog niet heel lang over gesproken... maar ik vertel dan iig vandaag nog of ik wel of niet kom.... plz..??
zucht...
ok dan, omdat jij het bent
. Als het even kan (lees: als ik genoeg kan zeuren) vul ik dan vanavond laat als ik thuiskom van die verjaardag nog de lootjes in, maja dat zal er eik wel niet van komen en dan wordt het toch morgen...
Debbie, jammer natuurlijk!! Maar het zal niemand echt verbazen :-\ met zo'n afstand ook. Ik hoop op weer zo'n leuk gedicht als vorig jaar!!
Oja lief dat je het wel ff meldt btw.
Anne-Marie, ik zou het echt heel erg tof vinden als je weer meedeed!!! Ok dat wist je wel al
maar kzeg t toch nog maar even... en dan hebben we ook echt een lekker grote groep
hartstikke leuk! Oja mocht je nou niet meer opt forum kunnen komen oid is een smsje natuurlijk ook altijd goed...
Alle deelnemers krijgen ook zodra ik de lootjes heb ingevuld zo snel mogelijk mijn adres en telefoonnummer (voor zover ze die nog niet hebben
).