Hier is uw presentator: Herr SchulzEn vanavond in de hoofdrol
De heer
Beste heer Azerty, beste Robbie, laten we elkaar tutoyeren, want we kennen elkaar wel.
Beste Robbie, we zijn fier je vanavond in de hoofdrol te hebben
En we willen graag laten zien wat voor invloed jij hebt op een groep jongelui.
Je hebt de afgelopen maanden naast je werk en overige activiteiten een groep van 21 deelnemers en 8 juryleden een geweldig tijd bezorgd.
Om je te laten zien wat voor impact jij op hun leven hebben, daarom sta jij, Robby Azerty, IN DE HOOFDROL
En de eerste gast is jouw huisvriend. Hij rekende helemaal op jou en jij bent alles voor hem. Zijn leven is nooit meer hetzelfde na Zap!
Hier is Robbie’s plant! Euh ja, dit waren de laatste beelden die we hebben kunnen vinden…
Dan Robbie komen hier de juryleden:
Lemmy Lemmy vertel is wat van je ervaring als jurylid.
"Nou ik vond vooral het jureren bij het taarten was een groot genoegen. Alleen op school vinden ze dat ik sindsdien een beetje raar communiceer." En dan is hier alweer onze tweede jurylid, vanuit Thailand aan de telefoon:
Miek "wat Robbie. Nee, ben al onderweg naar huis. Echt waar, ja ik heb het al eerder gezegd maar nu echt. Waat? Blauwe Olifant. Oh, verkeerd. Mooie jurk, D*N. Oh, ook niet goed. Euh, vergeet je tandenborstel niet, ballon, pang tuut-tuut-tuut" En hier is
GrasisGroen ja, Robbie ik wilde je bedanken. Ik kreeg zoveel positieve feedback in runway en holands next topmodel dat ik helmaal in de kleren ben gegaan. Ik had steeds dezelfde winnaar als D*N en D*N zei dat dit me geweldig stond.
en dan de man die aankondigde dat het de NextSC is
tromgeroffel: hier is
NextGP Ook zijn er nieuwe vriendschappen ontstaan.
Hier zijn
Hillo en Nieky en dit kunnen ze uren tegen elkaar volhouden.
En tot slot is er een heel nieuwe doel in het leven van onze laatste twee juryleden
Go-ahead en Molière"Die van mij is groter, nee die van mij. Nee, die van mij"dan is er nu pauze, en komen we straks terug met deel 2 van 'iN DE HOOFDROL MET ROBBIE AZERTY'