Wow, je hebt je zeker weten nuttig gemaakt onderweg naar het onderwijs . Maar je hebt in ieder geval heel veel ervaring opgebouwd . En dan heb ik nog niet eens alles opgenoemd wat ik heb gedaan
Haha, nog meer
.
- Wat is het mooiste moment uit je leven tot nu toe?
Ik kan nu heel clichématig zijn en zeggen mijn trouwdag en de geboorte van mijn kinderen...maar dat laatste heb ik niet bewust meegemaakt dus ik ga voor iets anders namelijk de eerste stappen die ik zette na mijn "ongelukje" op de atletiekbaan. Na ruim een jaar te hebben aangehoord dat lopen voor mij moeilijk zou worden, heb ik mezelf voorgenomen om de artsen een poepie te laten ruiken en ik ben heel hard gaan trainen totdat ik zonder krukken kon lopen. Winkelen en wandelen is nog steeds niet iets wat ik lang kan maar met mijn nordic walkingpoles gaat het me aardig af
Heb je aan atletiek gedaan? Heb ik vroeger ook willen doen namelijk
.
- Wat wil je echt zeker nog een keer doen in je leven?
Met Marcel de Whiskyroute rijden door Schotland en Ierland maar dan moet ik eerst mijn rijbewijs gaan halen zodat hij onderweg lekker kan genieten van alle whiskysoorten die we tegenkomen
Over het rijbewijs gesproken, hoe gaat het daarmee? Ben je al bijna klaar om examen te doen?
Je bent natuurlijk ook moderator geweest hier,
- Wat vond je als moderator de leukste taak? en wat de minst leuke?
- Hoe ben je op het forum terecht gekomen?
- Wie is jou grote voorbeeld?
Dat waren de vragen
.