Ldh en Mollenvanger; ik denk ook zeker wel dat jullie voor jezelf kunnen denken. Ik denk ook niet dat jullie de zwakkere spelers zijn, anders stonden jullie nu niet nog steeds in PT. Mijn reactie was bedoelt om te laten weten dat ik het mooie aan deze opdracht vond, dat er een dubbele laag in de PoV-opdracht zat. Een compliment richting Robbie dus.
Ik trek ze niet aan, maar ik vind het vervelend. Sinds het vertrek van MR-Brain sta ik alleen in het spel ja, maar ik heb er heus wel oog voor dat jij en D*N samenwerkten, dat KD en Vieffan samenwerkten, etc. Maar daar heeft niemand ooit iets openlijk over geschreven hier op het forum.
Ik vind het gewoon niet ok dat jij vanuit de MP dat nu wel doet. Laat het gewoon aan mijzelf over om te ontdekken wie er met wie samenwerkt en waar ik dan voor moet uitkijken, daar hoef je niet op te wijzen. Het is een ongeschreven regel dat alle samenwerkingen pas na afloop van het spel worden geopenbaard. Je ziet dat D*N zich ook niet openlijk hier op het forum uit over complotten en zo. Net als Vieffan en wie er verder dan ook al uit het spel liggen. Ik vind het een ongewenste inmenging in PT waar jij op dit moment geen deel van uitmaakt. Dat je achter de schermen Fabiann helpt en hem wijst op een mogelijk complot, prima, maar doe dat niet hier op het forum.
Het is voor mij ook alleen maar gissen he...wie er met wie samenwerkt. Persoonlijk vind ik het totaal niet ongepast om te proberen een samenwerkingsverband bloot te leggen. Ik heb niet zoveel ervaring met forumspellen, maar als je bv. kijkt naar Expeditie Robinson en een kandidaat ontdekt dat er een complot gaande is, dan kan die kandidaat er toch voor kiezen om dit complot kenbaar te maken bij de anderen? Het is zijn eigen keuze om dit onbesproken te laten of in de groep te gooien. Bovendien doe je het zelf ook, want je schuift Fabian al een paar keer in de schoenen dat hij met mij samenwerkt.
Uiteraard heb je dan een argument als je zegt; 'Ja maar jij zit niet meer in de pt, dus je moet je er niet mee bemoeien.' Maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb op dit moment 50% kans om nog in de finale te komen. Iedereen zal voorkeuren hebben met wie hij of zij in de finale wil staan, ik ook... Dus het is wel degelijk in mijn belang om invloed uit te oefenen op de PT. Bovendien zijn er nog wat mensen die mij de pt uit gestoten hebben en daar wil ik sportieve wraak op hebben. Net als bv. een topsporter revanche wil nemen als zijn rivaal hem tijdens een wedstrijd heeft verslagen.
Iedereen heeft een eigen manier van spelen. Zo is het bijvoorbeeld voor sommige spelers een voordeel dat ze veel vrienden hebben op dit forum en daarom vaak de kijkcijferspoll kunnen winnen. Ik als newbie, moet op zoek naar andere manieren om een voordeel te behalen.
Ik snap ook wel dat het niet leuk is voor mensen als ik hun samenwerkingsverbanden probeer bloot te leggen. Maar dan opnieuw; dit is een spel en ik zit niet in dit spel om het anderen gemakkelijk te maken. Ik probeer juist hun samenwerkingsverbanden te vermoeilijken. Maar ik heb tegen helemaal niemand hier iets persoonlijks, it's just part of the game.
Als ik KD uit het spel wil hebben, is dat omdat hij elk spel weer wint en daarom een erg sterke kandidaat is. Als ik Swifty het spel uit wil hebben, is dat omdat ik weet dat ik in The Apprentice kwaad bloed heb gezet en zij maar daarom als een rivale kan zien. Als ik Daisy het spel uit wil hebben is dat omdat ze met Duck Hunt haar fanatisme wel heeft laten zien en omdat ik vermoed dat zij belangrijke samenwerkingsverbanden heeft. Als ik LDh of Mollenvanger het spel uit wil hebben, dan is dat omdat ze beiden symphatieke jongens zijn maar die ook zeer sterk zijn in samenwerken. Als ik Fabian het spel uit wil hebben, is omdat hij tactisch verschrikkelijk sterk is en ook nog eens zeer creatief en als ik Schulz het spel uit wil hebben, is dat omdat hij akelig slim is en doorzettingsvermogen heeft.
En zo zullen mensen proberen mij eruit te werken omdat mijn manier van spelen me niet symphatiek maakt, of mij te fanatiek vinden of vanwege mijn doorzettingsvermogen.
Oftewel; ik probeer niemand eruit te werken omdat ik ze niet mag, ik probeer ze eruit te werken omdat ik ze zie als mijn concurrenten voor de titel.
En om het niet te komen tot verhitte discussies en het leuk te houden wil ik het daar graag bij laten. Uiteraard kan iedereen die er nog iets over wil zeggen tegen mij, mij ook pm-en.