Excuses maar ik heb eindelijk tijd om te reageren. Heb de finale zondagavond al gelezen en kan niets anders zeggen dan,
HOERA, IK HEB GEWONNEN!!! Dit had ik op voorhand toch niet verwacht. Ik vond het echt super leuk om mee te doen met CMC en alle complimenten aan Daisy, zeker na het lezen van de hints die heel subtiel verwerkt zijn.
Ik vond het wel grappig om te lezen dat velen LC bovenaan hun lijstje hadden staan. Bij mij heeft hij bijna altijd onderaan gestaan. Toen Daisy in het begin op zoek was naar een mol zat er drie dagen tussen het moment dat ze iemand had benaderd en het moment waarop iemand gereageerd had om de mol te zijn. Ik heb toen voor alle kandidaten opgezocht of ze in die drie dagen online geweest waren (lees gepost hadden). Bijna iedereen was dat. Ik geloof dat LC en Elmar niet online geweest waren en op basis daarvan had ik ze eigenlijk al afgeschreven. Toen kwam Floortje er natuurlijk bij en moest er opnieuw geloot worden. ’s Ochtends zocht Daisy opnieuw een mol en ’s middags was dat al rond. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat er niet opnieuw geloot is en dat Daisy gewoon de mol die ze al benaderd had, gehouden heeft. Dus ook Floortje heeft bij mij altijd helemaal onderaan gestaan. Op zich wel een risico om mensen op basis van deze informatie af te schrijven, maar het heeft gelukkig goed uitgepakt.
Op mijn lijstje voor de eerste aflevering had ik Groenenman bovenaan staan. Ik heb alleen op het laatste moment Daisy een pm gestuurd om te vragen of ik Annuh bovenaan kon zetten en de rest allemaal een plekje kon laten zakken. Dat kon nog (ja, dat begrijp ik als de mol daarom ipv op 1 naar plek 2 zakt
) De week daarop had ik mijn vijf verdachten een beetje omgegooid om de punten zoveel mogelijk te spreiden. Ook in week drie heb ik de boel gehusseld. Daarna ben ik definitief voor Groenenman gegaan. Zo heb ik ook nog een week Intikker bovenaan gehad. Ik heb hem nooit afgeschreven als mol en vond het daarom ook grappig om te lezen dat anderen in hem nooit een mol gezien hebben. Ik was iig erg blij dat hij eruit ging, was voor mij een verdachte minder! Maar over het algemeen vielen er constant mensen af die ik onderaan had staan, pas toen Maapie eruit ging (mijn tweede verdachte) kreeg ik een beetje zekerheid.
Chriz, gefeliciteerd met je finale plaats! Die hadden we natuurlijk wel van je verwacht maar je moest het toch maar even waarmaken! Groenenman, je was een geweldige mol, maar alle eer wat dat betreft komt toe aan Daisy!