lemmyfan396Ik ben dus Joey,beter bekend als Lemmy hier,mijn hobbies zijn karate,gamen en computeren,ik ben momenteel 14 jaar oud en verjaar op 12 september.
Mijn favoriete taartsmaak is banaan c:
Miek37Reislustige hobbyfotografe die gek is op hazelnoot schuimtaart. ;-)
NextGPMijn naam is dus Ruud, kom uit Noord-Brabant en ben 17. Hobby's zijn forumspellen, detectives lezen & kijken. Verder zit ik op badminton, school en m'n mobiel of laptop. Ik zal als jurylid letten op originaliteit, wat ik zelf heel belangrijk vindt. Het motto 'beter goed gejat dan slecht verzonnen', daar heb ik een hekel aan. Verder ja.... Wat wil je weten? Favoriete vak is geschiedenis, favoriete tv-serie is Sherlock en favoriete tv-programma natuurlijk Wie is de Mol?.
Qua taarten betreft. Ik haat slagroomtaarten, maar een taart moet compleet zijn
Het moet alles hebben, smaak, kleur, geur en uitstraling. Favoriete taartsmaak: appeltaart, chocoladetaart en kersentaart. Verder eet ik bijna nooit taart en hou ik meer van koeken en tompoucen. Zoete taarten zijn trouwens altijd welkom, op slagroomtaarten na dan!
hillok hou van film, televisie en theater. Daarom studeer ik film- en televisiewetenschap en werk ik in een theater, wat dus tevens een soort van hobbies zijn. Ik sta in het bestand bij Endemol en Idtv om af en toe wat productiewerk te doen (is nog weinig van gekomen door een andere hobby: de wereld over reizen), supertof allemaal. Daarnaast ben ik een eigen bedrijf aan het opzetten in film en montage van kleine filmpjes met verschillende doeleinden, wederom een hobby. En lost but not least is mijn hobby de man van mijn dromen
. Momenteel ben ik met hem een huis aan het kopen, wat niet echt mijn hobby is door het vele geregel. Maar straks mag ik gaan inrichten, dat zou ik wel als een hobby kunnen omschrijven. Oh en nog één hobby. Ik hou ook van tactische spelletjes. Het leven is immers een spel. Durf te spelen.
Ik ben dol op vruchten, en hou minder van zoete troep als chocola en mokka ed. Slagroom maakt dik, dus niet te veel. En kleurtjes doen het altijd goed op taartjes!
grasisgroenAls ik muziek hoor kan ik niet stilzitten.
Ik hou van dansen,vooral op bigbandmuziek uit de jaren 30, maar ook de voorloper, de charleston, dans ik graag.Ik heb ooit een mode-opleiding gevolgd en kijk daardoor graag naar project catwalk.Het creatieve proces spreekt me daarin aan.Ik hou ervan creatief bezig te zijn en helemaal als iets lukt
Chocoladetaart vind ik heerlijk,vooral als er een ganache overheen zit, maar ook kwarktaart met fruit lust ik graag.Bananensoezen, ook al zo lekker!Wat ik niet graag eet is een botercrème zoals op een mokkataart, daar word ik te snel misselijk van.Ooit wil nog eens een charlotte russe maken, met zo'n mooie strik eromheen.
MolièreIk ben een 878-jarige beginnende schrijver uit het Malagassische Belon'i Tsiribihina. Mijn passies variëren van het bespelen van de piano tot het maken van verre reizen naar mooie natuurgebieden en van urenlang dagdromen tot het beluisteren van zo melancholisch mogelijke muziek. Ik ben een doorgewinterde einzelgänger die houdt van rust, eenvoud en kurkdroge absurdistische humor en die allergisch is voor vrolijke mensen, drukke plaatsen en feesten.
Ik houd van zelfgebakken appeltaart, liefst zo rommelig mogelijk maar waar nog wel iets van herkenning in is terug te vinden, niet te felgekleurd en met wat slagroom voor de afwerking. Ten slotte zou ik ergens in de taart graag mijn leeftijd terugzien, bij voorkeur in het aantal kaarsen.
NiekyIk ben Niek Spooren, 19-jarige student aan de lerarenopleiding biologie in Tilburg.
Ik hou van stappen, afspreken met mijn vrienden en mijn girlfriend en van online spellen, waar ik deze keer de enorme eer heb om in de jury te zitten. En het is een topjury
Verder hou ik van sport en doe ik zelf , tennis, atletiek fietsen en darten . Oja, en ik heb een aartsrivaal die hillo heet
Welke taart ik lekker vind ? Ik lust bijna alle taart... Nogatinetaart is erg lekker, een zelfgebakken appeltaart ook. Maar t hoeft allemaal niet al te zoet te zijn
Van Bubbles heb ik voorlopig nog geen omschrijving. Ik weet ook niet meer of ik het haar al gevraagd had of niet. Bubbles, als je dit leest, zou je aub nog iets kunnen posten?