Eilandraad:
Schulz:' Welkom kandidaten van Devil Island op de eilandraad. En Maudje ook welkom, leuk je weer te zien'! Maud geeft Schulz een dikke knuffel. Schulz:' Jullie gaan twee stemmen uitbrengen. Vergeet niet dat dit de laatste mogelijkheid is om munten in te zetten'. Maud:' Oh nu krijgen we het vragen gedeelte'. Schulz:' Nieky, jij kwam als laatste hier op het eiland. Denk je dat dit een nadeel is'? Nieky:' Ik denk het wel, de anderen zitten hier al langer en hebben dus meer met elkaar opgetrokken, vooral tdietz en swifty natuurlijk'. Schulz:' Tdietz, jij staat voor in de tussenstand samen met swifty. Denk je dat dit invloed gaat hebben op de stemming'? Tdietz:' Ik hoop het natuurlijk niet, maar wie weet'. Schulz:' We gaan stemmen, Tdietz jij bent eerst'. Maud:' Heeft iemand Swifty gezien'? Robbieazerty:' Ze zat hier net nog toch'? Maud:' Maar nu niet meer'.
Schulz:' De stemmen zijn geteld. De eerste stem is voor Tdietz. De tweede stem is voor Nieky'. De twee jonge mannen kijken elkaar vuil aan. Schulz:' De derde stem is voor Swifty, want die stemde niet. De laatste stem is dus beslissend wie er laatste word. De laatste stem is voor Tdietz, jij verdiend dus 1 punt'. Tdietz:' Shit, jullie zijn dus wel bang voor me'. Schulz:' De stemmen voor Nieky en Swifty blijven staan en we kijken naar de tweede urn met stemmen. De eerste stem is voor Robbieazerty maar die vervalt. *flashback* Robbieazerty:' Ik zet mijn neutraliseermunt in'. De tweede stem is voor Swifty, omdat ze niet stemde'. Robbieazerty begint al erg blij te kijken. Schulz:' De derde stem is voor Nieky'. Nieky:' Oh nee, de laatste stem is dus bepalend'. Schulz:' Er is geen laatste stem'. *flashback* ' Ik zet mijn verdwijnmunt in op....'. *flashback*. Schulz:' Nieky en Swifty eindigen dus gelijk maar omdat Nieky meer tegenstemmen (8 ) heeft dan Swifty (1), verdient Nieky 2 punten, Swifty 3 punten en is Robbieazerty de grote winnaar met 4 punten'. Robbieazerty juicht, Nieky baalt. Schulz:' Jullie mogen weer teruggaan naar jullie fijne eiland. Ik zie jullie later, veel succes nog met jullie finale'! De kandidaten zwaaien Schulz uit.