Oh, maar dat was helemaal niet zo bedoelt, hoor Jos.
Naja, laten we niet van een mug een olifant maken.
Doe ik ook niet hoor Chriz, we zijn elkaar wel eens tegengekomen in de chat, en ik kan je onderkoelde humor wel waarderen. Tenminste: zo vat ik je berichten over het algemeen wel op. Net als ik dat van andere vaste forummers wel kan waarderen. Namen hoef ik verder niet te noemen. Ik zal niet snel zelf een topic aanmaken, maar vraag me van sommige onderwepen af wat ze op de site doen. Maar dat is subjectief. De een vindt iets leuk, de ander vindt er niets aan.
Tot mijn spijt ben ik pas na Amersfoort mensen op de chat tegengekomen die ik daarvoor best eens persoonlijk had willen spreken, gewoon vanwege de manier waarop ze zich laten zien in het forum en op de chat. Deze week hoorde ik een soortgelijk geluid in mijn richting, tot mijn stomme verbazing werden we allebei toevallig door dezelfde zelfingenomen persoon belaagd. En dan krijg ik iets van de vijanden van mijn vijanden beschouw ik als mijn vrienden.
Sterk overdreven, maar toch! Zelf kies ik namelijk voor respect voor een ander, en dat toonde die persoon niet bepaald. Om wie het gaat, maakt even niet uit.
Trouwens: dat CMC en CMC2, vertoont dat niet sterke overeenkomsten met MolOnline? Als er dan gechat gaat worden na afloop, stel ik voor dat ongebruikte kanaal daarvoor te gebruiken, en Compuart te vragen of hij dat kanaal tijdelijk een andere naam wil geven. Kunnen degenen die speciaal over CMC willen chatten, meteen vinden waar ze moeten zijn.