ik vind dat jullie echt hele originele en leuke dingen doen
maar dit onderdeel vind ik gewoon niet origineel
tuurlijk weet ik niet wat jullie ermee gaan doen
maar het geeft nou eenmaal een voordeel voor deelnemers die al langer hier op het forum meedraaien, die hebben namelijk allemaal wel een documentje op de comp staan
nieuwe leden hebben dus een groot nadeel
Sommige mensen zijn niet goed in puzzelen, anderen weer wel en die hebben dan weer in de puzzelweek daar voordeel mee etc. Sommige mensen hebben het niet bijgehouden of het verhaal helemaal niet gelezen, anderen hebben alles bijgehouden en het verhaal meerdere keren gelezen, die hebben dan hier een voordeel
.
Ik vond dit zelf in de vorige editie één van de leukste opdrachten en net zoals een opdracht als muziek herkennen, blijft hij leuk. Het is een heel ander verhaal en er zitten hele andere vragen in dan de vorige editie, net als er andere nummers in de muziekopdracht zaten
.
Ik zie het dus niet zo
Ik vind het superorigineel dat je de kijkers er bij betreft (en gelukkig hoef ik me dus zelf dus niet alles te herinneren ).
Super dat juist iemand die het echt goed heeft gevolgd en betrokken is, mee mag stemmen in de finale.
Waarmee dus ook al gelijk verklapt is dat er in de finale een stemming plaatsvindt
Jaja, een spectaculaire finale stemming
.
dit had ik weer absoluut niet verwacht
zoals het hoort
sorry van mijn vroege vooroordeling, maar sta nog achter mijn vorige post
en hoop dat je je daar ook in kan vinden
Maakt niet uit
. En je weet natuurlijk ook niet of het niet nog ergens terug komt.