Oh, en dit is mijn cast ranking na aflevering 1:
FAVORIETEN1) Russell: ZO INCOMPETENT ♥ "I'm not gonna be a leader
" *begint orders uit te delen*.
Ik vond Russell ENORM grappig, en dat is raar want ik mocht hem eigenlijk niet echt in Samoa.
2) Denise: Wat een FASCINEREND INDIVIDU. Denise intrigeert me enorm. Ze is eigenlijk erg aardig en intelligent, maar toch enorm interessant? Ze doet me inderdaad denken aan één van die psychiaters, met hun bank en hun oneindig geluister, maar ondank haar stilte blijft ze enorm doordringend, als mens en kandidate. Heel verfrissed om iemand zoals zij op Survivor te hebben.
3) Malcolm: Deze man ♥ Malcolm is grappig, slim, vlot, zegt altijd wat ik denk en heeft meestal gelijk. Ik verwacht nog veel goede dingen van hem.
4) RC: Zonder enige twijfel de verrassing van de aflevering. Ik had GEEN IDEE hoe RC zou overkomen in de praktijk, maar "evil temptress/clique leader" was misschien het allerlaatste dat ik verwachtte. Ik heb een zwak voor vlotte New Yorkers, denk ik dan
(Jonathan <3 Eliza <3 Rob C <3) Ze heeft bovendien een zeer goede smaak in mensen ^__^ (Abi <3 Pete <3 Skupin <3)
5) Skupin: Vóór S25 was Skupin in mijn top dertig van favoriete Survivors, en ik denk niet dat dit met de loop van dit seizoen zal veranderen. Enorm leuk om hem terug te zien, vooral ook omdat hij niet echt bezig lijkt te zijn met de hele "SKUPIN IS EEN MARTELAAR" Hype die al sinds het einde van Australia bezig is.
DEZEN MAG IK OOK WEL6) Dawson: Ik denk dat Dawson knettergek is om een heel plezante manier ("I spent time with a guy who was really into..... baseball
"). Zij is zonder enige twijfel de beste persoon op Kalabore.
7) Peter: Één blik op Pete's twitter volstaat om hem naar de top van elke populariteitspoll te katapulteren. In het spel zelf is hij best ok. Ik hou van zijn Alliance met RC, Abi en Skupin en vond zijn biecht over het vuur duivels charmant
Abi-Maria: BRAZILIANEN ♥ Abi's accent is enorm schattig en haar gelijkenis met Christine Shields is lachen. Ik hoop dat zij en Pete vaak flirten ^__^
9) Lisa: Ik hoop echt dat Lisa niet teveel door onze strot geramd wordt, want ik vind haar best wel aardig en interessant... maar dat kan gemakkelijk verpest worden door een TEVEEL aan zendtijd.
10) Angie: Angie is een wandelende Barbiepop en alleenal daarom vind ik haar grappig (elke scene waarin ze voorkomt lijk op productplacement van Mattel). Bovendien is ze stukken leuker dan ik gedacht zou hebben.
GEMENGDE GEVOELENS11) Zane: Een zeer entertainende kandidaat die duidelijk de STER was van zijn aflevering. Desalniettemin ben ik blij dat hij weg is. Als hij langer in het spel was gebleven had hij GEMAKKELIJK een verschikking kunnen worden.
ONVERSCHILLIGHEID12) Penner : ´Één van mijn favoriete spelers, maar hij is eigenlik niet zo interessant deze keer? Ik wil meer oude Penner, niet deze strategierobot. Hij was gelukking HEERLIJK irritant bij de scramble aan het begin.
13) Carter: Onzichtbaar, maar ik het enige dat ik verwacht van Carter zijn kleine willekeurige grappige momenten wanneer hij plotseling in beeld komt. Ik denk dat hij op dat vlak niet tekort zal schieten, tenzij hij een nieuwe Leif Manson wordt.
14) Katie: Ik denk dat ze mettertijd een funbitch kan worden. Maar dat is alles wat er te zeggen is voorlopig.
15) Roxy: Zo Monotoon dat het grappig zou kunnen zijn, maar voor mij is her vooral enerverend.
16. Artis: Wat is een Artis?
17. Dana: God, hoe SAAI kun je wezen? Ik hou mijn vingers gekruisd dat Penner haar uit het spel Idoled wanneer hij de HII vindt.
18. Jeff: Zoveel zendtijd, en toch enorm saai, oninispirerend en gemakkelijk te vergeten. Hoe is dat toch mogelijk? Leg me dat 'ns uit??
Dit is de eerste première in een LANGE tijd waar ik geen overwegend negatieve gevoelens heb t.o.v iemand. Kwam dat door de kwaliteit van de aflevering of de kwaliteit van de cast? Dat zal de toekomst wel ontsluieren.