Bon Jovi - Blaze of Glory (toch een van zijn besten)
Ik heb momenteel best wel wat nummers om te downloaden, dit zijn voorlopig de eersten (maar er is meer):
Jewel- Intuition: Tja, eerlijk gezegd, ik het ook wel een leuk liedje, maar eeuh...vooral Jewel mmmmm.....
Evanescence- Going Under: Door My Immortal heb ik een beetje een verkeerd beeld gekregen. Ze slaan nu toch wel aan bij mij
Carole King- Jazzman: Dit is het liedje dat 'Bloedend Tandvlees' en 'Lisa Simpsons' in the Simpsons zongen. Lisa zong het eerlijk gezegd beter, maar het is wel een heel leuk vrolijk nummer
Sheena Easton- Lover in me: Door een foutje per ongeluk verwijderd en moet ik hem opnieuw downloaden
Typisch jaren '80 nummer en dus een lekker nummer!
Evanescence-Going Under/Whisper: Meer! Meer! Meer!
Nightwish- Wishmaster: Echt een heel veel beter nummer. Echt super, topwerk van Nightwish, alleen (en dat is bij heel veel nummers van ze) teveel instrumentaal.
The Gathering- Leaves: Door The Beautiful War en Sand en Mercury op het verkeerde been gezet. Ze zijn toch wel heel goed. Fear of the Sea is een prachtig nummer, maar deze ken ik nog niet.
Nightwish- The Kinslayer: Op aanraden van @miesh
Muse- New Born: Op aanrader van ?, staat al heel lang op mijn lijstje, moet er maar eens van komen. Ik ben niet echt fan van Muse, maar 'Bliss' was wel een topnummer (en een superclip!)
Prodigy-No Good
Prince- Purple Rain
The Fugees- Killing me softly: Tja, ik vind ze allemaal mwamwa, maar ja, het zijn gewoon nummers die je gewoon in huis móet hebben.