De voorlopige stand is nu dus:
Niekypsv: 5
hillo & Swifty: 4
NextGP & Vieffan: 3
Addie: 1
En D*N heeft er ook eentje, maar die doet niet mee op PoV te winnen dus die zet ik even apart.
Als je je gevangen bal wil breken, laat me dat dan via privé bericht weten, zodat niemand weet of je het gaat doen of niet.
Let wel:
- D*N: jij mag je bal (ongebroken) ook aan iemand naar keuze geven. Als je hem breekt, mag je de inhoud daarna niet meer weggeven.
- Een gebroken bal telt niet meer mee voor de puntentelling. Tenzij er extra ballen inzitten natuurlijk, die tellen dan weer wel mee.
Laat me aub voor vanavond 20u weten of je je bal breekt of niet.
En dan nu de info over de zes ballen. Zoals gezegd mogen alle 8 de kandidaten er een proberen te vallen. En als D*N en/of LdHmolletje er een vangen mogen die hem aan iemand van de zes afgeven.
MAAR, in elke bal kan een prijs zitten. Twee extra ballen, immuniteit, extra stem,... maar je weet pas wat er in zit als je je bal kapot maakt. Hij telt dan niet meer als bal mee voor de puntentelling van deze opdracht (tenzij er twee extra ballen in zitten). Ook D*N en LdHmolletje mogen hun bal breken als ze er eentje hebben gevangen, maar eens zij hun bal hebben gebroken, mogen ze hem natuurlijk niet meer afstaan.
LET OP! Er kunnen natuurlijk ook negatieve dingen in die ballen zitten.... dus bezin goed eer je een bal breekt!
[/quote]