Niekypsv doet aan deze opdracht niet mee omdat hij aftredend Head of Household is. De overige acht kandidaten gaan aan boord van de Titanic. Maar zoals we allemaal weten, is het de onzinkbare boot niet goed vergaan. Deze opdracht start dan ook tijdens het zinken van de Titanic.
Ieder van jullie heeft 5 mensen aan boord. Er zijn 4 reddingssloepen met plaats voor 10 personen. Aan jullie om mij te laten weten hoeveel personen je in welke sloep zet. Je mag ze allemaal in één sloep zetten of verdelen over 2, 3 of alle vier.
Wanneer iedereen geplaatst is, gaat de opdracht pas echt van start: in elke reddingssloep begint water binnen te lopen wegens te veel gewicht in de bootjes. Iedere persoon van elke sloep moet vervolgens anderen eruit stemmen. Degene met de meeste stemmen vliegt overboord. Maar bij een gelijke stand vliegen beide personen overboord!
Gaandeweg zinken er ook volledige sloepen enz... tot er slechts één sloep over blijft met zes personen. De kandidaat met de meeste van zijn/haar personen in die sloep wordt de volgende Head of Household.
Let op:
Je hebt zoveel stemmen als je personen in een bootje hebt. Dus als je er met drie in zit, mag je dus drie stemmen uitbrengen op wie er uit die boot moet.
Je krijgt een kleur toegewezen. Het is aan jou om al dan niet bekend te maken welke kleur je hebt. Het aantal personen in elke sloep wordt adhv de kleuren weergegeven. Als je je kleur geheim houdt, kan men je niet specifiek targetten. Maar als je je kleur wel bekend maakt tegen medespelers die je vertrouwt, kunnen jullie natuurlijk samen spelen. Maar ja... wie is er na die vorige opdracht nog te vertrouwen nu alles overhoop gegooid lijkt te zijn?
Laat me dus
vóór 19u morgenavond weten hoeveel personen je in welke sloep zet. En let op: het is wie eerst komt, eerst maalt. Als een sloep vol is, laat ik het je weten en moet je die mensen die geen plaats meer hebben in een andere sloep zetten. Ik probeer deze eerste post up to date te houden door al te posten in welke sloepen er al iemand zit.
Ik geef je je kleur wanneer je je mensen hebt ingedeeld (5 mensen per kandidaat).
SLOEP 13 van de 10 plaatsen zijn bezet
SLOEP 2ALLE PLAATSEN ZIJN BEZET!
SLOEP 36 van de 10 plaatsen zijn bezet
SLOEP 41 van de 10 plaatsen zijn bezet
Vragen mag je hier posten!