Oh my Gold...
Wat is dit een moeilijke beslissing! De hele dag heb ik getwijfeld. Ik heb behoorlijk open gecommuniceerd met HoH Niek, en met de beide genomineerden hillo en Vieffan.
En alledrie wisten ze mij om beurten te overtuigen, alledrie kwamen ze met sterke argumenten. En ik werd continue heen en weer geslingerd. Tijdens mijn lunch vanmiddag meldde ik mijn beslissing van dat moment aan zowel Niek als aan Vieffan en hillo. Daarop kreeg ik natuurlijk reacties terug, en die deden mijn mening weer veranderen.
Drie kwartier geleden stuurde ik een biecht aan Robbie, waarin ik aangaf het nog niet te weten. Maar nu moet ik het zeggen, nu moet ik melden of ik mijn PoV gebruik of niet.
Uiteindelijk zijn er 2 redenen waarom ik de beslissing neem die ik neem. De eerste reden is dat Niek niet meer heeft gereageerd op mijn laatste berichtje aan hem, terwijl hij wel online was. Daardoor denk ik nu, op dit moment, dat de argumenten die hillo gebruikte, toch zeer waarschijnlijk kloppen.
En de tweede reden is de reden die 1 van de genomineerden mij gaf:
En het is natuurlijk een spel dat big moves respecteert En dit lijkt me het perfecte en enige juiste moment.
Tot op dit moment heeft nog niemand echte moves durven maken. Ik weet niet of ik er verstandig aan doe, ik weet wel dat ik het wel leuk vind om dan als eerste wel een move te maken die men niet ziet aankomen.
Misschien graaf ik mijn eigen graf, misschien doe ik er toch verstandig aan, ik weet het niet. Maar hierbij dan eindelijk mijn besluit:
Ik gebruik de PoV, en ik veto
Met excuses aan de spelers die zich nu gebruikt voelen, ik wil per pm best proberen eea uit te leggen...