Na lang wikken en wegen ben ik eruit wie er genomineerd gaan worden.
Het was een erg lastige keuze en blablabla ( bekende praatje
)
Maar ik heb besloten de volgende sleutels uit te delen :
De eerste sleutel is voor
Addie, omdat je de vorige keer al genomineerd was, wat ik niet geheel terecht vond
de tweede sleutel is voor
LdHmolletje, omdat ik het met jou altijd erg gezellig vind in het huis. En je een beetje voor de orde zorgt hier
de derde sleutel is voor
NextGP, jij hebt het spel tot nu toe fair en keurig gespeeld. Jij mag ook lekker mee naar de volgende ronde
de vierde sleutel is voor
D*N, want ik ga mijn leeftijdsgenootje niet wegsturen hier, met jou kan ik lachen ( zolang het maar niet over Glee of Jessie J gaat dan
de vijfde sleutel is voor
Bodejos, jij let prima op ons, en zorgt dat we hier niet al te gek doen
de zesde en laatste sleutel is voor....
Swifty, je hebt je niet kunnen bewijzen deze leuke HoH, maar je hebt dit wat mij betreft in voorgaande rondes al genoeg gedaan dus jij mag ook nog een rondje verder
Dat houdt in dat ik de volgende 2 mensen genomineerd heb :
hillo en Vieffan:
hillo : jij hebt echt met iedereen contact gehad dit spel, en daarom vertrouw ik je niet helemaal. Jij mij blijkbaar ook niet want je sprong bij de eerste kogel al weg ( wat overigens ook terecht was ), maar als je gewoon was blijven staan had ik in ieder geval het idee gehad dat je me vertrouwde en was dit gevoel sneller wederzijds geweest. Op dat moment schoot ik de kogel alleen maar om de HoH te winnen en ik jou een gevaarlijke tegenstander vond, dat had toen nog niks met de nominaties te maken. Bovendien heb jij mij ook al eens genomineerd.
Vieffan : Jij speelt net als hillo het spel erg tactisch, en daarom ga ik doen wat mijn voorganger HoH's niet hebben gedurfd, namelijk 2 tactisch sterke spelers tegenover elkaar zetten.