Auteur Topic: Do [Kandidaat - NL]  (gelezen 33491 keer)

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Do [Kandidaat - kamp NL]
« Reactie #80 Gepost op: 30-09-2011, 16:29:56 »
Ze is tot nu toe wat kleurloos in beeld gebracht. Ik hoop dat we nog verrast gaan worden door haar.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline popcorn

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 30-09-2011, 16:52:30 »
Ze is tot nu toe wat kleurloos in beeld gebracht. Ik hoop dat we nog verrast gaan worden door haar.

Ik vrees het ergste en zij valt mij toch erg tegen. Denk dat zij uit zichzelf zal afhaken of aan de groep zal vragen haar weg te stemmen. Had haar wat stoerder ingeschat, jammer.  ::ohno::

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #82 Gepost op: 30-09-2011, 18:45:27 »
Het lijkt alsof ze het steeds zwaarder heeft. Ze was al niet de actiefste, maar ze wordt steeds inactiever.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 30-09-2011, 19:00:16 »
Hoe kan iemand inactiever worden terwijl ze al niet eens actief is? Ze mag van mij wel als volgende naar huis, als Nico en Kobe en patrick en sascha zijn geweest LOL

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 30-09-2011, 22:04:04 »
Het zou mij niets verbazen als ze wat onder de leden heeft en volgende week naar huis gaat om medische redenen. Er wordt zo de nadruk op gelegd dat ze futloos is en niet weet hoe dat komt.
Of zwanger misschien?  :P
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Brown

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 30-09-2011, 22:36:14 »
Zwanger van een kokosnoot hahah

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 30-09-2011, 22:40:22 »
Zwanger van een kokosnoot hahah

of het een kokosnoot zou zijn, weet ik niet... maar er zullen in dat geval inderdaad wel een of meerdere nootjes aan te pas gekomen zijn :P

ehm... OT: ze valt me helaas weer tegen... :(
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bubbles

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 5-10-2011, 22:49:37 »
Als Noord naar de eliminatie moet komende aflevering, gaat Do naar de grot volgens mij... :(
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline 8berg

• Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • geen gelul, gebak van krul
« Reactie #88 Gepost op: 6-10-2011, 11:53:17 »
Als Noord naar de eliminatie moet komende aflevering, gaat Do naar de grot volgens mij... :(
::trots::
nou dan gaan we het meemaken!, ze hoeft daar in elk geval niet zoveel kletsen. Erg benieuwd of dit het gaat worden en hoe ze het dan doet. We zullen zien!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #89 Gepost op: 6-10-2011, 20:47:42 »
Do..... gaat ze opgeven..... ::niet-ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Expeditie Rob

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 6-10-2011, 20:57:45 »
Jammer opzich, maar ook weer niet.
In het begin vond ik haar wel leuk,
maar de laatste 2 afleveringen was er niets meer mee te beginnen.
Ik denk dat ze voor zichzelf het juiste besluit heeft genomen.

*Ik ben iets te vroeg geweest, want ik weet het niet hoor...
Heb zo het gevoel dat ze misschien toch gaat blijven*
« Laatst bewerkt op: 6-10-2011, 21:05:21 door Expeditie Rob »
There's no show like a reality show ;)

Offline Stanley_Yelnats

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 6-10-2011, 22:27:59 »
Ik vind het minder leuk dan gedacht dus wil ik weg....  ???

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 6-10-2011, 22:31:53 »
Ik ben weer terug bij:

OT: zegt me niet zoveel, behoort niet tot mijn favorieten, lijkt me veel te zeuren...

::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Rogue

• Forumlid
  • Hear me roar.
« Reactie #93 Gepost op: 7-10-2011, 07:38:04 »
Hmm ik had haar dus juist beoordeeld. Wat een zeurmiep. Als je wat wil doen: ga dan wat doen! Nicholas is de hele dag aan de slag, ga hem dan ergens mee helpen, zou hij nog leuk vinden ook. Hoeft die arme stakker ook niet alles alleen te doen.
wat een gezeur zeg, sta dan van je luie kont op en ga dan iets doen. Het was niet wat ze verwachtte? tja dan had je beter thuis kunnen blijven.
Zo komt ze wel heel verwend over in mijn ogen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline 8berg

• Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • geen gelul, gebak van krul
« Reactie #94 Gepost op: 7-10-2011, 09:10:24 »
 :-[
nou 'k moet dus met de billen bloot!
Valt indeed tegen van wat ze heeft laten zien. Nou hoef ik hier niet voor haar op te komen maar....... 'k weet uit ervaring dat vooral ledigheid in combinatie met eeen lege maag je totaal leeg kunnen maken. Dat is ook wat ze aangaf; ken mezelf niet meer, dit is niet wat ik van mezelf wil, wat doe ik hier etc. Dus.....'k kan me d'r iets bij voorstellen. Verder heeft ze het natuurlijk voor haar team goed opgelost en blijf ik erbij dat het leuk is dat we Bners ook als gewone mensen te zien krijgen maar dat dit soort programma's meerwaarde krijgen bij juist gewone mensen die er al of niet 'uitspringen', toch?
grtz rinck

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #95 Gepost op: 7-10-2011, 09:29:13 »
Ik kan me heel goed indenken dat als je van binnen leeg bent (geestelijk en qua voedsel) je het niet meer ziet zitten. Op zich kan ik me zeker indenken dat je dan wegwilt. En dat is denk ik precies wat er bij Do aan scheelt. Maar wat bij haar wel karakter gaf, was dat ze (uiteindelijk)  toch nog teamgeest bleek te bezitten door in ieder geval nog de eliminatieopdracht te gaan doen. Dat ze zich vervolgens laat wegstemmen is niet meer dan logisch.
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #96 Gepost op: 7-10-2011, 12:34:35 »
Ik kan me heel goed indenken dat als je van binnen leeg bent (geestelijk en qua voedsel) je het niet meer ziet zitten. Op zich kan ik me zeker indenken dat je dan wegwilt. En dat is denk ik precies wat er bij Do aan scheelt. Maar wat bij haar wel karakter gaf, was dat ze (uiteindelijk)  toch nog teamgeest bleek te bezitten door in ieder geval nog de eliminatieopdracht te gaan doen. Dat ze zich vervolgens laat wegstemmen is niet meer dan logisch.
Ja en dat ze wel naar de grot gaat! Dat is zeker erg sportief van haar.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #97 Gepost op: 7-10-2011, 13:39:31 »
dus daar zijn we nu al blij mee ::ohno::

ik vind het slap. tuurlijk kun je je mentaal leeg voelen. Maar je weet dat het ook geen 6 weken meer gaat duren. Kom op hé. Ze zei zelf dat ze het niet onderschat had, maar verkeerd ingeschat..... mooi woordenspel maar het blijft gewoon de vierde opgever
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #98 Gepost op: 7-10-2011, 14:07:10 »
mooi woordenspel maar het blijft gewoon de vierde opgever
Dat ontken ik ook niet... (al moeten we eerst volgende week nog afwachten), maar in ieder geval heeft ze nog gepoogd haar team te helpen, terwijl ze ook gewoon (wat ook al tijdens andere Expeditie's is begeurd) de boot had kunnen laten komen. Dat is dan nog iets positiefs...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Narya

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 7-10-2011, 17:50:25 »
Wel jammer van Do. Het leek mij ook dat Patrick haar rol in het kamp veel te veel gewicht gaf. Volgens mij lulde hij gewoon uit zijn nek of verwarde hij zichzelf met het hele team of zo.