Volgens de Statistieken zou
de Zwakste Schakel zijn, maar zijn jullie het daarmee eens??
Jannroyl, brengt niet veel geld in de pot en heeft al 3 fouten antwoorden
De zwakste schakel is
-RoyL-, eerst die stomme fout bij de wiskundevraag en daarna z'n vraag niet beantwoorden, en vorige ronde had hij ook al een vraag fout. Duidelijk de zwakste dus.
-Royl-, ook nu weer iemand die zijn vraag niet beantwoord heeft en daarmee meeste fouten totaal heeft gemaakt dan ben je helaas de zwakste schakel
De zwakste schakel is
RoyL. Goh, goh, goh, die heeft driekwart van zijn vragen fout! Da's ook wat
Zwakste is
RoyL. Twee fouten is exit
Mijn zwakste schakel is
-RoyL- aangezien hij deze ronde twee foute antwoorden gebracht heeft. Bovendien is één fout antwoord te wijten aan het feit dat hij de vraag niet beantwoord heeft en dus inactief is geweest.
Maar goed, op dit moment vind ik
RoyL de zwakste schakel.. Ik neem aan dat dit geen verdere uitleg behoeft.
Mijn zwaksteschakelstem gaat naar
Molbelg, omdat ik het een tikkeltje te verdacht vind dat hij, als door een engel ingefluisterd, het antwoord van de James Bond-vraag wist.
Royl, vraag niet beantwoord en meeste fouten.
-RoyL-: Bij een vrij eenvoudige rekensom niet de vraag goed lezen en vervolgens vergeten aan te geven of je wel of niet bankt. Jammer, maar hij kost ons alleen maar geld tot nu toe.
-RoyL-, eerste vraag al fout terwijl dat niet een hele moeilijke vraag was (hij had 'm waarschijnlijk wel goed als hij goed had gelezen, maar toch) en bij de tweede vraag niet eens gereageerd...
Dat maakt de eindstand op
Jann : 1 stem
-Royl- : 10 stemmen
MolBelg: 1 stem
-RoyL-, Je wist het verschil niet tussen een Week en een Jaar en met 10 stemmen ben je dus de Zwakste Schakel
Tot ziens