He check out je onderschift, onder je naam
LOL!
Ik zie het nu ook!
BTW, de 'echte' molacties van Marc die ik heb kunnen ontdekken zijn:
Waarom is Marc de mol?- Gaat schieten voordat Corry over de muur is en overtuigt Corry dat ze (nadat hij haar over de muur geholpen had) vooral alvast moet gaan schieten en niet moet wachten t.b.v. de slapers (zoals ze zelf voorstelde)
- Hij zaait verwarring over de leeftijd van Walter bij de bomopdracht
- Hij wordt afgeschoten tijdens de helikopteropdracht (en hij had nog wel het paintballgeweer) en kan op die manier meebeslissen over het afkopen van de vrijstelling, waar hij geen moment over twijfelt
- Hij heeft bij het proefklimmen enorme moeite op de paal te komen, terwijl de drie anderen er naderhand binnen een zucht op stonden
- Hij is de bestuurder van de aangereden auto en heeft zijn koker niet geopend zodat hij wederom kan beslissen over het afkopen, dit maal van de foute raadsels
- Zit achter de beslissing om de groep bij de raadseltocht in 2 groepen op te splitsen waardoor er sowieso al iemand bij de eerste vraag opgeofferd moest worden
- Kiest niet voor de dubbele vrijstelling
- Stuurt Walter weg, vlak voor de vraag over de postcodes
- Zijn horloge houdt er wonderlijk genoeg 5 minuten voor het verstrijken van de tijd bij het vuur verplaatsen mee op, zodat Sandra en hij denken dat ze op tijd zijn, maar achteraf toch te laat zijn
- Wint zijn duel van Shadia (echter, omdat ze er geen geld op gezet had gaat er geen geld verloren)
- Zwiept de bordjes van de stokjes en kan het 'magisch vierkant'-raadsel niet oplossen.
- Is 'heel zeker' van de plaats waar Nicole afviel, maar dat is fout
- Raakt meetlat kwijt
Ik heb dat duel met Shadia er maar bij gezet, al werd daar geen geld verloren door Marc's toedoen. Maar ik vroeg me nog wel wat af... Door deze opdracht (doordat Shadia geen geld zette op haar duel met Marc) dacht ik achteraf dat zij dacht dat Marc de Mol was. Wat denken jullie? Zou ze toch van mening veranderd zijn of zou ze gewoon niet genoeg geweten hebben?