Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Die laatste vraag is ook behoorlijk pittig.Ik ga 'm nu insturen. 't Zal me niet verbazen als ik laatste wordt met een historisch laag puntenaantal.Krijgen we aan het eind ook te zien van elkaar, wat iedereen heeft geantwoord en wat de goede antwoorden waren?
De antwoorden komen ook zeker online. Ik zet alles in Excel, zodat je ook precies kan zien wie waar goed gescoord heeft.
'jij was een lastige mloesje
Ok, meedoen kan niet meer. Ik ga zo de antwoorden online gooien. In totaal hebben er 14 mensen iets ingestuurd:Bakkertje, bodejos, D*n, Daisy, Dwaastoo, -ELISE-, ibung, Koekoe, LdHmolletje, Lukie4, Mloesje, Swifty, tdietz, WolfmolPer vraag zijn er 14 antwoordmogelijkheden. Zoek het juiste antwoord bij de juiste persoon. Per juiste antwoord-forummer combinatie krijg je 1 punt. Heb je bij 1 vraag alle antwoorden juist ingedeeld, krijg je 5 bonuspunten.Uiteindelijk wint degene met de meeste punten. Bij een gelijke stand wint degene die als eerste iets heeft opgestuurd.Lijstjes per PM opsturen. Dit kan t/m vrijdag 7 januari 23.59 uur.(Het zou kunnen dat het niet in 1 PM past, dan uiteraard 2 berichtjes sturen )
Tja, wie weet nu het minste hier
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
673 gasten en 6 vaste bezoekers