Mijn koffer was gevonden in Roosendaal. Ik daar helemaal heenreizen. Is het niet mijn koffer
. Vandaar dat ik de NS dus haat. Niet alleen omdat hun treinen of te laat komen of gewoon niet rijden en natuurlijk de conducteurs 90% van de tijd onvriendelijk of chaggie zijn. Nee ze denken gewoon, oh een blauwe koffer, hij is gevonden, probleem opgelost!
Dus ik 4 uur en 20 minuten gereisd naar Roosendaal voor niets en zou nog eens 2 uur naar Velp moeten reizen. Maarja ik bedenk me dat als ik daar heen ga, dat ik in een depressie ga komen. Ah is natuurlijk al dicht en morgen is het zondag, daarnaast ben ik m'n toilettas kwijt en is de kruidvat dan ook al dicht, dus kan ik een heel weekend m'n tanden niet poetsen. Dus ik bel huilend met mijn moeder en zeg dat ik toch nog maar 4 uur en 20 minuten ga reizen naar huis.
Dat dus, een hele dag kwijt en voor helemaal niets, alleen nog met een groot probleem. De laptop staan onder andere allemaal schoolverslagen, survivor opdrachten, foto's, leuke gifjes, opnames van mezelf zingen, muziek en overzichtjes van wanneer ik niets te doen had.