Wat dat betreft wil ik Ali al jaren weg Wat hij nog steeds doet bij de senioren-Voice snap ik nog steeds niet. Dat jolige mag best bij de Kids, maar ik ben ervan overtuigd dat de andere coaches ook echt wel grapjes kunnen maken. Hij heeft in die acht (!!) seizoenen dat hij er zit, nog geen één talent naar een betere plek dan de derde gestuurd. Nou ja, dat betekent dus waarschijnlijk ook dat de wat beteren niet naar hem gaan voor de coaching. Maar dan moet je je als programmamakers toch ook achter de oren krabben waardoor dat komt. Nou ja, waarschijnlijk omdat ze gewoon naar een coach willen waar ze echt goede (zang)ondersteuning krijgen. Het blijft desnoods de VOICE. Ali kan dat gewoon niet bieden Ik snap oprecht niet dat hij al zo lang in die stoel zit.
Jan ben ik ook niet de grootste fan van maar soit. Die kan er nog mee door ten opzichte van Ali.
Ben ik het eigenlijk niet mee eens. Nouja hoe leuk hij wel of niet is, is natuurlijk een persoonlijke mening. Ik vind sowieso naast een Jan en Waylon, die ik beiden redelijk irritant vind, Ali B ondertussen een opluchting. Ik was in het begin ook een beetje tegen Ali gezien hij inderdaad geen zangkwaliteiten heeft en dit een zangcompetitie is. Maar die man heeft is wel super muzikaal als je ziet hoe hij freestyle rapt.
Jan daarentegen kan ook niet zuiver zingen hebben we o.a. gezien in de finale. Dat heb je een professionele zanger, kan ie alsnog niet zingen. Daarnaast mag Ali dan wel niet winnen, wat overigens voor de programma makers wsl een worst zal wezen want het gaat ook om entertainment value, maar Ali helpt af en toe wel ook zijn mensen buiten de Voice met zijn eigen platenlabel. Als we het dan toch ook hebben over succesvol zijn na the voice, dan kan Ali best een handige coach zijn. Alles bij elkaar vind ik hem dus best een prima coach.
Over de coaches, Anouk en Waylon zijn de echte coaches! niet voor niks dat hun telkens 1e en 2e zijn
Waylon maakt ook veel rare keuzes hoor. O.a. bij de knockouts, soms met opmerkingen over dat hij meer seks wil horen in een liedje wat vaak redelijk ongepast is.
Anouk moet niet zeuren. Ze heeft zelf Hanin naar huis gestuurd. Dat was ook een potentiële winnaar.
Anouk mocht maar 2 meenemen en had 4 "potentiële winnaars" in haar team op dat moment, dus dat kan je haar moeilijk kwalijk nemen. Haar commentaar bij Hanin was (ondanks dat ik ook voor haar was) wel terecht ook. Wat ze doet, doet ze heel erg goed. Maar ze heeft wel een beperkt bereik waar soms dynamiek in ontbreekt.