De eerste keer zonder cijfers en Quido vliegt er direct uit
Vond zijn optreden hartstikke sympathiek, maar viel natuurlijk beetje in het niet naast alle andere talenten. Toch wel verrassend dat Nederland niet uitgebreid op hem gestemd had.
En dat Mikki eruit vloog vond ik niet per sé verrassend, maar ik had gisteravond voor het eerst dat ik dacht: 'Zó, ze heeft wel even een ontwikkeling doorgemaakt zeg!' Vond het dus wel erg jammer dat ze niet in de finale stond. Dennis' laatste optreden vond ik eindelijk een beetje minder show/typetje en iets meer van hemzelf. Alleen dat pak al uit scheelde daarin voor mij. Maar érg jammer dat ze dat niet eerder hebben gedaan!!!
Patricia vond ik minder sterk. Het eerste optreden met Waylon draaide (volledig volgens verwachting) eigenlijk vooral om Waylon
en is gewoon niet mijn stijl, maar vond haar los-heid op het podium wel eens leuk om te ervaren. Daarna ging het niet helemaal goed in het tweede optreden. Maar alsnog in de finale, ben benieuwd wat ze in de finale gaat doen.
Navarone natuurlijk weer prima gedaan. Hoop op een interessante liedkeuze bij de finale!
Iets van een rustige ballade ofzo, lijkt me wel tof. Waren voor mij in het begin niet echt titelfavoriet, maar door gebrek aan beter (Talita/Iris/Kimberly) zijn ze dat wel geworden
En Menno, tot slot, vind ik niet per sé terecht in de finale staan eigenlijk. Vond hem opnieuw onwennig/onzeker op het podium. Hij heeft daarin gewoon nog amper groei laten zien vanaf de eerste liveshow. Dus wat mij betreft had hij eruit gemogen en Mikki erin gebleven, aangezien zij juist wel groei heeft laten zien... Maar uiteraard zal het senioren-verhaal hem voldoende stemmen hebben opgeleverd. Geen verhaal is óók een verhaal, blijkt maar weer
Maar vanuit mijn ouderenzorg-ambitie vind ik dat ook vooral heel sympathiek.
Mijn hoop voor de finale:
1. Navarone (tof)
2. Patricia (prima zangeres, maar hoeft voor mij geen eerste te worden)
3. Menno (maar als hij ineens de knop om heeft gezet en gáát, mag hij ook tweede worden)
4. Dennis (heb ik wel gezien, ondertussen)