Zó jammer dat Tjindjara eruit ligt...
Maar wel zeer dapper en bewonderenswaardig dat ze zichzelf elke keer zo kan laten zien en dat ze er elke keer weer haar best voor doet om een zo volledig mogelijk optreden neer te zetten!
Kimberly had ik niet zoveel mee, ook deze keer gaf ze mij niet het gevoel van kippenvel of dat ze me raakte: ben verrast dat ze eruit ligt, maar vind het prima zo.
Voor de finale weet ik niet zo goed wat ik vind: Jim vond ik deze keer zonder gitaar een stuk minder prettig, maar zijn tweede optreden was natuurlijk weer bizar goed. Nienke vind ik zó mooi zingen!! Demi vond ik deze keer beter dan ik had gehoord in de laatste tijd. Samantha heb ik (surprise surprise) nog steeds niks mee.
Dus wat mij betreft wordt het dan:
1. Nienke
2. Jim
3. Demi
4. Samantha
Maar ik gok dat dit de uitslag zal zijn:
1/2 Jim of Samantha (Lastig, maar ik zie hen op één of andere manier wel samen in de top 2 staan. Samantha heeft haar enorme schare fans, die zonder twijfel enorm veel gaan stemmen, maar Jim is gewoon veel beter en heeft gelukkig ook wat fans opgebouwd...)
3. Demi (ze zal in eerste instantie waarschijnlijk nog gedragen worden vanwege The Voice Kids waar ze tweede werd, als ze dat gaan aanhalen, maar dat zal haar niet naar de winst brengen qua medeleven-stemmen en haar zang zal hoogstwaarschijnlijk niet beter zijn dan de andere 3 kandidaten)
4. Nienke (is waarschijnlijk niet uitgesproken genoeg, waardoor mensen haar niet genoeg populair vinden om veel op te stemmen
)
Hoe vonden jullie het concept van alleen maar stemmen? Ik snap financieel dat zie hiervoor kiezen, maar ik had graag gezien dat er toch ook nog wel met punten gewerkt werd. Was het alleen maar omdat ik met mijn provider niet kan stemmen