Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo onder de indruk ben van Kimberly. Ik weet niet: het komt niet echt oprecht op mij over ofzo, wat ze doet. Hopen dat ze in de liveshows mij wat meer dat gevoel kan geven.
Silayo vind ik fantastisch! Echt heel bijzonder hoe zij zingt en gevoel over kan brengen...
Marchiano vind ik best goed en ik snapte de keuze van Waylon aan de ene kant wel: maar Tessa was één van de weinigen die mij kippenvel bezorgde met haar vertolking van mijn all time favorite liedje... Dus ik had zeker voor haar gekozen.
Wel echt super stom dat Joy de vorige keer als laatste nét nog weg moest en nu datzelfde lot aan Tessa was toegedaan... Mijn favorieten doen het niet zo goed dit jaar
Ik was eigenlijk wel blij dat Simon niet meegenomen werd: hij kwam op mij over als een acteur van zichzelf; gewoon lekker rustig doorgaan en over een paar jaar inderdaad weer terugkomen
Het team van Waylon geeft mij wel het gevoel van exclusieve artiesten: bijna weer terug naar de vroegere tijden van The Voice.
Het team van Anouk vind ik alleen wel véél toffer! Bestaat uit wat minder excentrieke mensen, meer mensen die je gewoon in de klas zou kunnen hebben zitten, zegmaar.
Gideon vond ik de verrassing van de avond. Hij lijkt veel te groeien en ik ben enorm benieuwd hoe hij zich in de liveshows staande gaat houden. Ik ben er een beetje bang voor dat hij gelijk eruit valt, maar wel tof dat ze het risico met hem aandurft!
Nienke is fantastisch, maar was me nog niet echt opgevallen eigenlijk. Héél mooi gezongen, raakte me en toch zo gewoon haarzelf.
En Jim is natuurlijk een fenomenale zanger. Ik zie hem echt wel liedjes gaan maken en uitbrengen enzo. Ik ben alleen bang dat hij wordt ondergesneeuwd in het geweld van The Voice. Maar ik hoop dat hij ver komt, want dat verdiend hij gewoon met zo'n indringende stem!
Ik stoorde mij trouwens wel aan Anouk toen ze probeerde om Lilly-Jane meer stoer te maken. Juist dat kwetsbare en dramatische paste volgens mij wel bij haar, dus ik ben ergens wel blij dat ze hier stopte, zodat ze niet nog verder uit haar comfortzone hoefde te komen. En ook terecht dat Renée niet meekon, zij gaf mij niet echt het gevoel dat ze dat éxtra beetje wat je nodig hebt in de liveshows ging geven. Kwam nogal gescript over.