Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Yeah de twee waar ik het minst mee heb zijn er uit....Ray vond ik maar een opgeblazen kikker en Charlotte kijkt altijd zo ongelukkig als ze moet zingen.
We zijn al halfweg, maar ik vermoed exit voor Nigel en Joan vanavond. Esther vond ik echt supergoed , en ik ben zeker geen fan van haar. Ik ben benieuwd wat Jennifer gaat doen.
de beste van de avond in de groep van nick en simon was Pearlde slechtste vond ik ewbankjebij roel was Lenny geweldig Joan was veruit het zwakste
Oneerlijk zeg Jennifer is door die was veel slechter dan Johnny en Nigel.
en de ander wordt joan tegen estherdie is misschien wel verdiendmaar waardeloos van jennifer ik denk erover dit programma niet meer te kijkenwant dat team dat haar door blijft stemmen verpest het
maar je weet dat de finale van elk team 1 kandidaat isen die goede zitten niet in haar teamalleen pearl zal haar eruit kunnen zingen, pearl was vanavond trouwens van het niveau van Kim en Lennyik vond haar eigenlijk het best van de avond
elk team één kandidaat?Dat is zwaar kl*te....dan gaan er hele goede weg omdat ze in hetzelfde team zitten.
dat is toch al een tijdje aan de gang in het team van Roel maar ben het met je eens, waar gaat het nou overover the voice, dan wil je een finale met de beste kandi'sen het team van Jeroen zit naar mijn mening geen enkele topper
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
809 gasten en 6 vaste bezoekers