Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 508398 keer)

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: The voice of holland
« Reactie #520 Gepost op: 14-01-2012, 00:16:10 »
Ja maar er komt weldegelijk een seizoen 3..
en wie neemt dat nu nog serieus ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #521 Gepost op: 14-01-2012, 00:21:56 »
pff aanfluiting :(. Ik ga the voice in GB wel kijken. Daar hebben ze iig Jessie J ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #522 Gepost op: 14-01-2012, 00:27:00 »
Alles wat the voice beter maakte dan andee talentenjachten is nu weg....

Het is dus weer een doodgewone huistuinenkeuken talentenjacht waar een engelse huppeltrut gaat winnen...

D*N jij wordt toch niet zo later he ::)
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #523 Gepost op: 14-01-2012, 00:28:38 »
en wie neemt dat nu nog serieus ?
Tsja, zoals ik in mijn vorige post zei: het heet the voice of holland, niet the best entertainer met een mindere stem of holland. Dat mensen hem leuk vinden okee, maar puur muzikaal gezien moet altijd wouter vink in de finale staan. Paul zou er ook wel komen zonder finale van Tvoh, maar goed ik ben er klaar mee. Charly luske valt dan gelukkig ook nog even af. Waardoor dat vooropgezette plan ook in duigen valt. Dus de hele finale bestaat uit verrassende finalisten. Van mij mag iris of Chris gaan winnen.

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #524 Gepost op: 14-01-2012, 00:29:51 »

Het is dus weer een doodgewone huistuinenkeuken talentenjacht waar een engelse huppeltrut gaat winnen...

::rofl:: ::rofl::

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #525 Gepost op: 14-01-2012, 00:30:55 »

whaha echt niet :o. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in die kleren ::).

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #526 Gepost op: 14-01-2012, 00:34:10 »
Tsja, zoals ik in mijn vorige post zei: het heet the voice of holland, niet the best entertainer met een mindere stem of holland. Dat mensen hem leuk vinden okee, maar puur muzikaal gezien moet altijd wouter vink in de finale staan. Paul zou er ook wel komen zonder finale van Tvoh, maar goed ik ben er klaar mee. Charly luske valt dan gelukkig ook nog even af. Waardoor dat vooropgezette plan ook in duigen valt. Dus de hele finale bestaat uit verrassende finalisten. Van mij mag iris of Chris gaan winnen.

YES. ZELFS ONZE MOLLENVANGERT IS EEN KEER ERGENS NEGATIEF OVER!!!!
whaha echt niet :o. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in die kleren ::).

een pak van mijn hart :p
You'll never walk alone

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #527 Gepost op: 14-01-2012, 00:34:25 »
leuke uitdrukking ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #528 Gepost op: 14-01-2012, 00:43:12 »

::rofl:: ::rofl:: ik ben wel vaker negatief, maar uit het niet altijd :P

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #529 Gepost op: 14-01-2012, 00:48:37 »

::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #530 Gepost op: 14-01-2012, 08:40:59 »
Ik heb de uitslag opgenomen, ben om kwart over 11 naar bed gegaan en heb 'm net bekeken. Ze hebben het ons wel heel makkelijk gemaakt, van de 4 finalisten zit maar één echt steengoeie bij en dat is Chris. Iris verdiende het ook t.o.v. Sharon (die kon de druk niet aan), maar de andere keuzes kan ik me totaal niet in vinden. ::ohno::

Laten we asjeblieft hopen dat Chris dit wint volgende week.

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #531 Gepost op: 14-01-2012, 13:57:14 »
Ik heb net de uitzending gezien, en ik mag hopen dat het volgende week tussen Chris en Iris gaat. Iris was in haar solo erg goed, met haar single iets minder. Chris was goed, Charly ook maar ik gun het Chris wel.

Puur naar de stem gekeken heeft Erwin de meest bijzondere stem, al had ik Niels een waardigere finalist gevonden.
En Paul... Zou van Velzen nu geen spijt hebben dat hij niet net als Angela 55-45 heeft gedaan?
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #532 Gepost op: 14-01-2012, 14:24:47 »
Ik denk het wel, Van Velzen was echt wel verbaasd over de uitslag. Ik heb alleen het laatste stukje van de resultshow gekeken en doorgespoeld bij de tussenstanden, maar ik begreep dat Wouter bij de tussenstand nog bovenaan stond?

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #533 Gepost op: 14-01-2012, 14:26:33 »
Ik denk het wel, Van Velzen was echt wel verbaasd over de uitslag. Ik heb alleen het laatste stukje van de resultshow gekeken en doorgespoeld bij de tussenstanden, maar ik begreep dat Wouter bij de tussenstand nog bovenaan stond?
Dat klopt, in alle tussenstanden stond wouter voor. Maarja dat had erwin ook en uiteindleijk had niels meer stemmen. alleen door angela zit ie er nog in ::)

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #534 Gepost op: 14-01-2012, 17:23:30 »
Ik heb de uitzending nog niet eens gezien maar dankzij twitter, facebook en de krant ben ik helemaal op de hoogte en ik ben het zoooooo oneens met de uitslag.

Al denk ik dat het niet eens zo erg is dat sommige verliezers lees kandidaten nu niet onder druk een cd hoeven op te nemen en lekker op hun eigen tempo én in hun eigen stijl aan de slag kunnen gaan zonder de druk van de programmamakers.....denk maar eens aan de verliezers van Idols en de x factor....zij hebben over het algemeen beter gepresteerd dan de verliezers :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #535 Gepost op: 15-01-2012, 22:08:44 »
Kunnen we volgend seizoen in ieder geval de vrijdagavond beter besteden dan het kijken naar TVOH. Wat een regelrechte aanfluiting is het geworden.

Paul hoort echt niet in een finale thuis, hij had wat mij betreft niet eens de blind auditions overleeft.
Iris is een leuk meisje, maar zal ook nooit succes hebben als zangeres (zonder harp).
Erwin en Chris geef ik nog wel de meeste kans om "iets" te bereiken, maar beiden zullen net zo snel vergeten worden als hun voorgangers uit alle andere shows.

Ik vind het wel genoeg geweest met alle talentenshows. Laat ze maar weer eens iets nieuws bedenken.

Zoooooooooooo, dat wilde ik even kwijt (en eigenlijk over Paul nog meer, maar dat zal me niet in dank worden afgenomen ;) ).

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #536 Gepost op: 15-01-2012, 22:12:28 »
mee eens dolfie!

ik ga iig niet meer kijken naar talentenshows
maar dat doe ik eigenlijk al een jaar niet meer

the voice is de enige serie die ik half heb gevolgd

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #537 Gepost op: 15-01-2012, 22:53:32 »
Zoooooooooooo, dat wilde ik even kwijt (en eigenlijk over Paul nog meer, maar dat zal me niet in dank worden afgenomen ;) ).

nouja zoveel paul fans zijn hier volgens mij niet op het forum, dus ga je gang ::).

Offline trialk

• Forumlid
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
« Reactie #538 Gepost op: 16-01-2012, 01:19:45 »
Kunnen we volgend seizoen in ieder geval de vrijdagavond beter besteden dan het kijken naar TVOH. Wat een regelrechte aanfluiting is het geworden.

Paul hoort echt niet in een finale thuis, hij had wat mij betreft niet eens de blind auditions overleeft.
Iris is een leuk meisje, maar zal ook nooit succes hebben als zangeres (zonder harp).
Erwin en Chris geef ik nog wel de meeste kans om "iets" te bereiken, maar beiden zullen net zo snel vergeten worden als hun voorgangers uit alle andere shows.

Ik vind het wel genoeg geweest met alle talentenshows. Laat ze maar weer eens iets nieuws bedenken.

Wat doet Ritalin in vredesnaam hier?  ??? ??? ???
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Silvermaiden

• Forumlid
« Reactie #539 Gepost op: 16-01-2012, 09:25:48 »

Wat doet Ritalin in vredesnaam hier?  ??? ??? ???

Als je Paul hebt gezien snap je hem  ;).

Ik vind de kandidaten die in de finale zijn gekomen niet echt finalewaardig eerlijk gezegd, maar goed ik ben na de 2de liveshow al afgehaakt, dus geen idee hoe de rest uiteindelijk was ;).