Pfff wat een keuzes weer dit jaar, bij de battles zijn de coaches nooit echt in topvorm
Hopen dat de knockouts iets logischere keuzes worden gemaakt tho. De favorieten van mij die er nog in zitten:
Team Anouk - Bram, Lukas, Inge (Inge en Bram zullen het niet overleven vrees ik)
Hahahha jij ook niet als je favorieten in team Anouk deze drie zijn terwijl je gewoon Dani en Hanin in dat team hebt
. Voor mij is het daar duidelijk dat mijn top 3 echt die twee + Bram is
. Hopen dat Bram zijn zenuwen onder controle heeft, anders kan ie er nog uitgezongen worden door Lukas.
Team Ali - Shanelle
Ali zijn team is weer eens kansloos dit jaar. Ik ben vooral erg benieuwd hoe die groep van hem het gaat doen, maar voor de winst doen ze niet mee denk ik.
Team Jan - Dim
Yaaaas same
Team Waylon - Sem, Senja
Van mij mag de winst naar Sem of Senja gaan dit jaar
Sem?! Die vond ik nou echt niet leuk zingen
. Senja wel echt favoriet in Waylon z'n team ja.
Ik denk dat Dani of Hanin waarschijnlijk gaat winnen
.
Zong fantastisch samen met Bram maar Waylon gaf de voorkeur aan de in mijn ogen vrij doorsnee Channah. Erg jammer.
Dat was Sezina, Channah had de battle gewonnen
. Voor hem misschien willekeur, maar ik vond persoonlijk ook dat Channah die battle had gewonnen. Sezina had van mij niet gestolen hoeven worden.
Sowieso vind ik het vooral stom dat de coaches met stealen en saven soms gewoon niet meer nadenken. Er hebben echt veel betere mensen op de stoelen gezeten dan er aan het einde zitten maar het geheugen van de coaches is soms gewoon aangetast of ze drukken enthousiast in het moment.