Ik vond het een redelijke uitzending.
Bryan B vs. Nate -> Bryan B heeft een fantastische stem, maar ik heb echt een HEKEL aan hem. Wat is hij egoïstisch en irritant zeg. Wel terecht door.
Cleo vs. Billy -> Wauw, wat is Cleo belachelijk goed. Ze heeft me echt verrast. Billy was gewoon echt niet goed.
Sterre vs. Sanne -> Allebei niet goed. Ik had ze allebei weggestuurd, maar wel goed dat Anouk Sanne nog een kans geeft. Ik vind Sanne wel echt een aansteller, en ze had gewoon eerder kunnen zeggen dat ze het liedje niks vond. Nu zegt ze het pas na de battle
en beetje zielig voor Sterre ook.
Evelien vs. Johalee -> Leukste battle van de avond, en Evelien gewoon fantastisch.
Luminize vs. Hard2get -> Verdienen allebei een plek in de knockouts en de meiden zeker in de liveshows. Dit was de beste & leukste battle van dit seizoen tot nu toe.
Mariëlle vs. Quido vs. Ginger -> Jorik kende Quido al, beetje oneerlijk dit. Mariëlle en Ginger waren allebei beter dan Quido. Het had me niks uit gemaakt wie er door was gegaan van die twee, maar Quido is onterecht.
Debrah vs. Amy -> Wat onterecht dit. Slechte nummerkeuze, Amy veel interessanter en ook sympathieker, maar dat maakt nu niet uit. Debrah deed een poging Ariana na te doen, die compleet mislukte. Amy deed een poging Amy na te doen, die lukte. Ze bleef zichzelf en deed niet aan al dat overdreven gedoe en had het niet nodig. Toen Debrah Amy ging coachen was ik er al klaar mee, dus ik hoop dat Debrah er zo snel mogelijk uit vliegt.
Volgende week eindelijk Dennis, Irene, Laura & Bela