Oh, helemaal vergeten om te vertellen bij welke Blind Auditions van vorige week ik live bij was!
In totaal zijn het er nu 5 geweest, afgelopen week waren het:
- Ruben Anthony (was als eerste van de middag, kreeg meteen het dak eraf qua sfeer: positief!)
- Bo Neeleman (deed het echt niet slecht, maar vergeleken met de anderen ook niet heel opvallend goed ofzo)
- Nikki Wennekes (ook niet bijzonder goed... Wij waren haar ook eigenlijk vergeten, maar door de mensen in de zaal wisten we weer dat wij daar ook bij waren.
Wel grappig om op tv te horen dat ze dus al eerder meedeed: dat wisten wij toen niet)
Ben benieuwd naar vanavond: in het voorstukje zag ik dat Kimberly Fransens van Idols 2016 ook meedoet!!
EDIT:
Gisteravond dachten we even dat we niemand zouden herkennen, maar de laatste 2 Blind Auditions waren dan toch nog twee waar wij bij waren:
- Mariëlle Flens (fantastisch natuurlijk, heel mooi.
Wat wel opvallend was - en niet is uitgezonden - is hoe de coaches probeerden om een verhaal uit haar te krijgen. Dat gevoel hadden we al toen we in de zaal zaten, maar nu we haar heftige verhaal op tv hebben gehoord in het voorstukje, begrijp ik helaas beter hoe tv werkt. En des te dapper dat Mariëlle na haar Blind Audition op het podium niet verder ging op haar verhaal!)
- Sophie van der Stok (gewoon heel goed, tof om bij te mogen zijn)