Voor mij waren de resultaten:
Demi van Wijngaarden vs Lily-Jane Young -> Gingen vrij gelijk op, maar Lily-Jane heeft mijn persoonlijke voorkeur. Wel weer grappig hoe Anouk eerst Lily-jane een beetje afzeek en daarna haar ging stelen
.
Florens vs Robin vs Sebastiën -> Zie in geen van allen echt een winnaar, geen van allen was echt slecht. Robin had de beste performance, Sebastiën de beste en meest interessante stem, dus daar ga ik dan ook voor.
Cindy Bell vs Gideon Luciana -> Hele mooie battle die ook erg gelijkwaardig was. Sensationeel, toch lichte voorkeur voor Gideon, hoewel ik niet zo lyrisch ben als sommige van de coaches, dat was wel iets té.
Milou Hesselink vs Tessa Looijen -> Tessa, ook weer een lastige maar lichte voorkeur voor Tessa.
Bram Houg vs Silke van de Klundert -> Erg sterke battle, voorkeur voor Silke
.
Ronald Klungel vs Toon Mentink -> Yuk wat een verschrikkelijke battle, liefst geen van beiden gezien die optie er is dankzij Anouk
.
Kimberly vs Soraya -> Ik zei het al tegen HIDM, beiden zijn sensationeel goed maar Kimberly doet me echt een beetje denken aan Beyonce, hoe ze er staat. Zo'n uitstraling, charisma en overtuigende stem, net dat extra beetje. Wel nice dat Soraya gestolen is want dat was zeker verdiend! Verbaasde mij nog dat er maar één coach wou stelen.