Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Kamp Noord..... Jullie kennen vast de aardse uitdrukking;"Eigen schuld,dikke bult"?Hadden jullie mijn aardse vorm er niet uitgeflikkerd,dan waren jullie bij deze opdracht al lang safe ........
Ik zal nog eens niet op jou stemmen
Iedereen,behalve jij he maudje Want in mijn aards verleden herinner ik mij nogsteeds die prachtige woorden van jou
commentaar van een kijkerswifty heeft nu eenmaal muziek uit haar tijd genomen ik haak ook af
er zitten wel 'moderne' liedjes bij, maar die zijn dan niet bekent . anders is het allemaal veel te makkelijk.
zolang ik leef is alles mijn tijd, toch?
nou ik denk niet dat jij je nog liedjes herrinert (1 r is wel voldoende, en doe er dan even een n tussen ) van toen jij 1 was.....Maarja als een liedje bij mij ouder is dan 8 jaar dan is het meestal niet bekend.....
En als jij nog zo jong bent, en morgen naar school moet, huiswerk moet maken, en niet de eerste 3 uur vrij bent:HUP NAAR BED JIJ!
ik ben eerste uur vrij .En het is nog lang geen bedtijd hoor
ik heb voor vertrek gehoord van je moeder dat je elke avond om tien uur in bed moest liggen en dan mocht je nog een kwartiertje lezen. Dus ik zou maar gauw tandenpoetsen en pyjama aantrekken. Anders krijg je klamboe-arrest.
Hoe weet jij dat? dat ik om 22.00 moet slapen? Ik heb mijn pyama trouwens al aan hoor
Alle 18+-ers hebben de speciaal D*n handleiding meegekregen. Wist je dat niet?
nee! vertrouwt Swifty me niet? ?
T is niet te geloven D'N is net een island hopper. Je komt ogen en oren tekort met dat menneke.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
636 gasten en 1 vaste bezoeker