Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Hij twijfelt nog waar hij deze zomer op vakantie gaat: wordt het Los Angeles, Bali, Canterbury of de Achterhoek?
"Pieter heeft z'n hand bezeerd aan iets scherps, 'k werp straks wel een blik op de wonde", sprak de huisarts.
Ik zie het niet dus ik herhaal 'm maar voor de volgende:Zijn neus stond na de vechtpartij op het schoolplein behoorlijk scheef.Nog een nieuwe zin van mij:Persoonlijk was ik graag naar de netwerkclub gegaan in deze periode, maar dit kan niet.
Ik zal de oplossing wel geven van mijn zin: Neuss... Ligt in Duitsland, niet zo ver over de grens...Maar Ricardo mag wel een volgende doen.
De groep is in twee gesplitst, de voorste rij bestaat uit drie personen, terwijl er twee op de achterste staan.
Opa Olaf is de liefste opa van de hele wereld, vonden zijn kleinkinderen.
Dus we hebben nu 2 opgaven:
Nog nooit van gehoord... Zo leer je weer eens wat bij. Maar goed, we hebben nog steeds deze opgave:Opa Olaf is de liefste opa van de hele wereld, vonden zijn kleinkinderen.(Op Malta heb je een Paola en ook in Italië. )
De excentrieke professor doet nog eens verwoede poging om dat Excel-schema in zakelijke termen aan zijn gehoor in de collegezaal te beschrijven.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
928 gasten en 7 vaste bezoekers