Poll

Vind je het wat?

Ja
Neen
Niet gezien

Auteur Topic: De Kinderpuzzel  (gelezen 96393 keer)

Offline lelie

• Forumlid
Re: De Kinderpuzzel
« Reactie #140 Gepost op: 17-03-2010, 14:47:46 »
Van die 16 personen zal een druk fout zijn, er zijn geen koppels die af hebben gezegt.

Offline NF07

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #141 Gepost op: 17-03-2010, 19:16:25 »
toch niet dat bekend is tenminste.
Het is zeer logisch hoor dat het 8 koppels zouden zijn.
Lomperik..

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 17-03-2010, 19:18:10 »
Ze zeiden van die ene (Roma of hoe heet ze, het enige meisje bij de kinderen die de moeders moesten bang maken) dat ze met een Frans accent sprak, en ze lieten het ook horen en dat was ook zo.
Maar in de afleveringen op Ketnet spreekt ze gewoon normaal...

Eén van die moeders zei na het telefoneren toch ook dat haar kind een volledig ander accent had aangenomen?

Over het aantal mensen, heb ook gelezen dat er reservekoppels waren voor het geval één van de koppels naar huis moet om privé redenen.

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #143 Gepost op: 17-03-2010, 19:58:52 »
Dat was Rone, en ik vond ook wel dat ze een franstalig accent had hoor, in de uitzending.

Mama Grijs (Vanessa) zei idd dat één van haar kinderen een ander accent had aangenomen. Vond ik hilarisch, maar denk eerder dat het kind in kwestie zijn/haar West-Vlaams accent verdoezelt. 't Is me ook al duidelijk wie dat is, maar het valt inderdaad niet zo op (hint als je 'de 32' volgt: de dapperste volgens één van de meisjes). Het zou overigens veel te moeilijk zijn voor een jong kind om geloofwaardig een franstalig accent na te doen en niet door de mand te vallen.

Het aantal koppels, 16 volwassenen, was denk ik een fout van Humo. Heb het zelf nog nergens gelezen dat er reservekoppels waren.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #144 Gepost op: 17-03-2010, 23:03:26 »
Ik moest ook zo lachen toen in het pret park het ene team klaar was en langs het andere team rende en achter dat team een grote groep mensen rende van de crew ::rofl::.
Ja, dat was lachen, echt zo'n halve filmset door het park rennend :P
The British are not impressed.

Offline lelie

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 18-03-2010, 15:54:20 »
Er waren idd twee reserve koppels, er kan altijd iets gebeuren hé !!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #146 Gepost op: 18-03-2010, 16:01:24 »
Ze zeiden van die ene (Roma of hoe heet ze, het enige meisje bij de kinderen die de moeders moesten bang maken) dat ze met een Frans accent sprak, en ze lieten het ook horen en dat was ook zo.
Volgens mij heet ze Rone!?
Ich bin ein Bärliner!

Offline lelie

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 18-03-2010, 16:08:15 »
klopt ze noemt Rone.Ook de kinderen van de reserve koppels zitten er al tussen.

Offline NF07

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 18-03-2010, 17:03:16 »
ja is dat zo ?
dat maakt het veel interesanter. Dan zijn Rone en Jade miss toch nog zussen :)

Lelie hoe weet jij dat allemaal ?
Lomperik..

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #149 Gepost op: 18-03-2010, 17:44:32 »
Wat hebben Belgische kinderen trouwens vaak leuke en mooie namen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline lelie

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 18-03-2010, 19:25:16 »
Hoe zou ik da allemaal kunnen weten !!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 18-03-2010, 19:25:25 »
ja is dat zo ?
dat maakt het veel interesanter. Dan zijn Rone en Jade miss toch nog zussen :)

Lelie hoe weet jij dat allemaal ?
Het stond overal in de magazines en kranten voordat het programma zelfs al begonnen was. ;)

Van die hele crew die achter dat duo in het pretpark liep was me ook opgevallen, maar vandaag was het bij "de 32" ook weer te zien en merkte ik dat er ook een rits toeristen achter liep, te herkennen aan rugzakjes enzo. Ik zou zelf misschien ook wel geïnteresseerd zijn en zo'n filmploeg achterna hollen, zeker als ik in Plopsaland zou zitten.  ;D

Offline NF07

• Forumlid
« Reactie #152 Gepost op: 18-03-2010, 20:30:35 »
Hoe zou ik da allemaal kunnen weten !!

weet het ni, zeg het eens :p
Lomperik..

Offline NF07

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 18-03-2010, 21:54:31 »
Volgens mij gaat er zondag een koppel naar huis, als je hier bij het nieuwste filmje de reactie van Loes en Katrien ziet : http://www.een.be/programmas/de-kinderpuzzel
Edit: en als je zelf nog eens beter kijkt zie je in dat licht 2 kinderen van ongeveer gelijke grote staan.
ze zijn zeker niet groot dus het zal koppel Donkerblauw, lichtblauw en Oranje al niet zijn.
Het rechtse kind heeft iets weg van het haar van Arno, maar het is zo slecht te zijn. (linkse lijkt me een meisje dat iets groter is)
(laat dit aub koppel geel zijn ;D )
(Kan natuurlijk ook dat ze er 2 fakekinderen zetten he  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

PS Wat ziet dat er voor een uberaflevering uit _O_
« Laatst bewerkt op: 18-03-2010, 21:58:55 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline lelie

• Forumlid
« Reactie #154 Gepost op: 19-03-2010, 11:57:27 »
Waarom koppel geel ? Dit is een koppel dat heus wel meevalt zene, het is alleen jammer dat het anders voorkomt voor de kijker.

Er zou gerust een andere koppel mogen verdwijnen als het aan mij ligt.

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #155 Gepost op: 19-03-2010, 13:08:44 »
Waarom koppel geel ? Dit is een koppel dat heus wel meevalt zene, het is alleen jammer dat het anders voorkomt voor de kijker.

Nee hoor, voor mij als kijker mag koppel GEEL direct verdwijnen.
Het irritantste stel van de kinderpuzzel.

Neem die proef van het "pijnigen" van de kinderen. Eerst lekker kijken hoe de kinderen worden gemarteld, en pas aan het eind melden: "Als dit echt was, dan stoppen wij direct met de deelname." Nee, als je echt een punt wilt maken, dan druk je direct het spel af en stap je op.

Offline NF07

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 19-03-2010, 16:45:00 »

Volgens mij ben je een medewerker ofzo hoor, want jij weet echt gwn alles.
hoe kun je anders alles weten en weten dat ze eigenlijk wel meevallen in het echt ?
Lomperik..

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 19-03-2010, 16:57:22 »
Nou als je veel reality series kijkt dan weet je dat mensen op tv heel anders zijn dan mensen in het echt. En de montage kan je ook heel erg beïnvloeden.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 19-03-2010, 23:31:34 »
Volgens mij ben je een medewerker ofzo hoor, want jij weet echt gwn alles.
hoe kun je anders alles weten en weten dat ze eigenlijk wel meevallen in het echt ?
Wat vieffan zegt.  ::jaja:: Plus was Loes in Expeditie Robinson best wel oké. (en heb er nu ook niet zo heel veel problemen mee)

Daarbij heb ik de rest van wat lelie zegt ook in verschillende bladen gelezen.  :) Al vergeet ik alles wat ik lees weer snel, dus goed dat lelie ons er aan komt herinneren.  ;D

Offline FeniXII

• Forumlid
  • Die Mol is baie wys
« Reactie #159 Gepost op: 21-03-2010, 13:19:16 »
Een reactie, enkele dagen geleden, van de bedenker in de krant op de dalende kijkcijfers. Goed nieuws voor ons want Nederland heeft de licentie al gekocht. 't Is ook een goed teken dat het buitenland erg geïnteresseerd is, want er zit volgens mij nog veel meer in. Best wel grappig hoe hij de kritiek ombuigt met zijn smiley-quote. Ik hoop alleszins ook op een smiley, maar vrees dat die groep wat afgehaakt heeft niet meteen zal terugkomen.

Citaat

Kijkcijfers 'De kinderpuzzel' blijven zakken

BRUSSEL - Opvallende vaststelling in het kijkcijferlijstje: de jongste aflevering van 'De kinderpuzzel' verliest een kleine honderduizend kijkers en zit nu aan 798.000. Daar waar de reeks aanvankelijk boven het miljoen uitkwam. "Jammer," aldus bedenker-presentator Bart De Pauw.

Met zijn eigen productiehuis Koeken Troef! maakte De Pauw de reeks over kinderen die bij de juiste ouders moeten belanden voor de VRT, dat het programma prompt op zondagavond programmeerde. "We moeten minstens een miljoen kijkers halen", onderstreepte De Pauw de ambities voor de start, vier weken geleden. Regeert dan nu de ontgoocheling? "Ik vind het jammer," blijft De Pauw fair. "Pas op: we hebben ook al de waarderingcijfers gekregen en in de groep 15-50 jaar scoren we goed. In de categorie 15-35 - voor de VRT een moeilijk te pakken groep - zelfs uitzonderlijk goed. Maar het klopt dat de oudere kijker het moeilijker heeft met het programma. Voor hen is het misschien iets te ingewikkeld, of te filmisch. Ik weet dat 'De kinderpuzzel' een beetje inspanning vraagt, dat ik veel verwacht van mijn publiek. Elke aflevering is, zoals bij een roman, een ander hoofdstuk, je moet er wel even het hoofd bijhouden."

Nederland kocht al de licentie, en er is interesse vanuit Duitsland, Engeland, de VS en Scandinavië.

De Pauw ziet ook hoopgevende signalen. "Zodra de kinderen vrijgegeven worden, wordt het voor sommige kijkers wellicht weer interessanter, en in principe eenvoudiger. Bovendien zou het niet mijn eerste programma zijn dat na een dipje meer volk lokt. Ook 'Het geslacht De Pauw' en 'Willy's en Marjetten' kenden een smiley in de kijkcijferlijn.
En last but not least: het buitenland lonkt. "Op basis van de afleveringen, die we ondertiteld opstuurden. Nederland kocht al de licentie, en er is interesse vanuit Duitsland, Engeland, Scandinavië en de VS."
KBZ