ai een oorlog Belgie Nederland, dan kan belgie eindelijk eens Wallonie afstaan aan een land wat er wat mee opschiet. Nederland wordt er beter van en Vlaanderen ook.
Verder het onderwijsniveau in nederland is onder niveau. Maar ja het ergste is nog het voedsel.
1) Ik heb het nog nooit echt op de Walen begrepen. Begrijp me NIET verkeerd, ik ben zeker geen racist, maar ik kan er niet tegen dat ze als belgen geen nederlands kennen, of toch amper. Wij leren frans vanaf het lager onderwijs,wat mij erg logisch lijkt, omda ons land 3-talig is en omdat frans nu ook éénmaal een wereldtaal is (alléja, het wordt veel gesproken) dus het is handig maar ik vind persoonlijk dat Walen dan ook, desnoods miniem, nderlands zouden moeten kennen/krijgen. Wallonië dan weer afscheiden van Vlaanderen is niet interessant. Het is voor het moment een belangrijk gebied voor ons op economisch vlak, vele dingen in Wallonie zijn eigendom van vlamingenof van vlaanderen. Om dan niet de sporters te vergeten, veel belgische sporters zijn Walen,dus dat zou een verlies zijn voor de nationale ploegen.
Over het onderwijs kan ik me niet uitspreken. Ik heb daarvoor te weinig inzicht in het Nederlands onderwijs maar Vlaanderen staat wel bekend als 1 vd (of is het dé) beste onderwijssystemen van Europa.
en het eten in nederland is toch niet slecht?