Moeder breekt met zeilmeisje
Laura's moeder Babs Grondsma-Müller snijdt alle banden met haar dochter door na de uitspraak van de rechtbank dat Laura bij haar vader mag blijven.
Nadat Laura's zusje de telefoon opnam, zei de vrouw, die finaal van de kaart is, niet te kunnen reageren. ,,Nee, nu niet. Echt niet. Ik ben helemaal overstuur. Ik ben er nog niet klaar voor", zei de Duitse, die de uitspraak thuis in Friesland afwachtte. ,,Ik moet even tot rust komen en ben helemaal over de rooie. Ik wil er verder niets over zeggen, ook niet later."
De uitspraak is voor de moeder het definitieve breekpunt met Laura en haar vader, bevestigt ze nog, refererend aan de uitspraak van haar huidige echtgenoot Anne Grondsma, eerder in deze krant. Grondsma zei: ,,Laura moet gewoon weg bij die man. Gebeurt dat niet, nou succes dan. Dan weten wij het ook niet meer. Dan houdt het op."
Moeder Babs, die huivert voor de solozeereis van Laura, snijdt nu alle banden met dochter en ex-echtgenoot definitief door. ,,Dat klopt. Het is klaar. Het is echt klaar. Wij trekken onze handen ervan af. Ik heb het gehad."
Bron: telegraaf.nl