Yeah! Als je me wil herkennen: ik loop de hele 4-daagse met 2 staartjes in mijn haar (weddenschap verloren) en ben op de laatste dag Mega Mindy, of in ieder geval heel roze
Het oefenen gaat nog niet zo lekker, ik heb nu al een keer 20 km erop zitten (al 2 weken geleden gelopen), maar heb sinds 3 dagen last van mijn knie, bij iedere stap doet het pijn aan de binnenkant van mijn rechterknie. Als het goed is ga ik morgen 30 km lopen, ik hoop dat het gaat!
Hoi Megamindy,
ik hoop dat het nu weer wat beter gaat.
Zelf loop ik dus toch niet mee, die week vrij in juli kon er op mijn werk niet vanaf, helaas.
of ik het inderdaad had aangedurfd na mijn knieproblemen, is ook maar de vraag. Ik beklom twee weken terug de 356 treden in de Nieuwe Kerk in Delft. Dat is een goede graadmeter om af te meten hoe het met je conditie gesteld is. Nou, die van mij is dus niet goed, maar ik heb de klim wel volbracht.
Een geluk is dat de vierdaagseroute niet via kerktorens gaat. Uiteraard zitten er wel de nodige klimmetjes in.
Wanneer je echt de vierde dag (en dus ook de finish......) haalt, zwaai dan in je MM-outfit even naar alle RN-ers.