Ik heb ze gezien. In Emmen in het Noorderdierenpark. Daar is een compleet overdekt vlindertuin waar je doorheen kunt wandelen. Hele kuddes vlinders kunnen zo ineens op je hoofd komen zitten. Best gezellig hoor, al die fladderaars om je heen. Als ik in Emmen zou wonen zou ik zo een abonnement op het dierenpark nemen, puur om af en toe eens wat tot rust te komen aldaar. Echt waar, het is heel geweldig daar. De rust die die vlinders uitstralen. De meest exotische varianten kan je daar vinden. En als er weer een kudde langs je vliegt dan voel je de windvlagen. Ik kan het je echt aanraden, je moet het zeker een keer doen. Gewoon hoofd leegmaken, verstand op nul en uitwaaien in de "vrije natuur". En altijd goed op temperatuur daar. Dus je kan er in de zomer en in de winter naartoe. Vlinders zijn mooi, zijn lief. Zelfs Erik de niet-mol fladdert daar rond. Beetje zwaarlijvig, maar er zijn wel meer grote vlinders. En ook hele kleintjes. En ze worden nog goed verzorgd ook hoor. Krijgen regelmatig verse kroppen sla bijvoorbeeld. Vandaar dat sommigen ook zo groot zijn denk ik. Maar dat moet je met je eigen ogen zien vind ik.
Heb je ook zin om een keer mee te gaan?