Wordt nog spannend om de tweede plek, HDD. Ondanks dat ik vandaag vijf man bij de eerste zeven had, ben je nog ingelopen.
Mja, was 35ste in het dagklassement deze etappe - dus dat is moeilijk tegenaan te fietsen
Sowieso - was een bergetappe en voor het bergklassement sta ik [ondanks wederom enkele plaatsen daling] 28ste. Dus ik had vooraf wel verwacht wat op je in te lopen
Morgen is natuurlijk geheel vlak, dus op basis van de etappe zelf zal jij ongetwijfeld uitlopen. Zijn daarentegen hoop punten te verdienen met eindklassement, dus dat kan werkelijk alle kanten op. Als Nieky en/of Daisy het ineens daar erg sterk doen kunnen ze ons ook nog voorbij.
Die kleine indekking gedaan hebbende zou ik het niet verwachten. Zie dat jij onze grote vriend van Duran Duran hebt, dus die hoort je al bv 90 punten te geven als #2 in het algemeen klassement. Dat compenseer ik weer goeddeels met Scarponi [80p als hij 4de blijft]..
En jammer genoeg levert mijn uitstekende jongerenklassement niet zo veel op
Naja moeilijk te zeggen. Met zulke aantallen kan het snel gaan - maar zou inderdaad weleens close kunnen worden