Auteur Topic: Welkom Theo de Zwart!  (gelezen 573 keer)

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Welkom Theo de Zwart!
« Gepost op: 13-03-2007, 20:51:43 »
Theo de Zwart van harte welkom hier op RealityNet! ::joehoe::

Leuk dat je lid bent geworden! Sinds kort kun je op deze site weer alles vinden over Peking Express, als je wilt kun je met de pool meedoen. Neem ook gerust eens een kijkje in de Relaxhoek of Huiskamer. Ik wens je heel veel plezier op Realitynet.org! :D ::ok::

Tot ziens op de fora of in de chat! ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Welkom Theo de Zwart!
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2007, 18:46:00 »
Hierbij een bericht van Theo de Zwart. Onderstaand bericht kwam in mijn pmbox terecht, maar is ook voor jullie bestemd, vandaar dat ik het hier neerplak:

Citaat
Hoi allemaal??? het klinkt jullie misschien ongekend in de oren, maar dit is echt de eerste keer in mijn leven dat ik zoiets doe. Ik denk op dit moment help, help, waar ben ik aan begonnen, maar het heeft alles te maken met het feit, dat ik nergens voor thuis blijf wat t.v. betreft, maar voor Peking Express mag je me midden in de nacht wakker maken. Het is zelfs zo erg, dat ik midden in de nacht wakker wordt en aan Peking Express denk. (grapje)

Ik ben 56 jaar en werk voor drie dagen in de week in een bloemenwikel en de rest van de week  ben ik voorganger in een kerkelijke gemeente (Pinksteren).
Ik heb twee jaar geleden met mijn zoon meegedaan met de voorrondes tot en met zwemmen in en een hotel in Antwerpen aan toe  en we zijn toen zover gekomen dat we het eerste reserve koppel waren.Alleen  al de spanning van de voorrondes was een belevenis op zich.  Zou er toen iemand uitgevallen zijn, zouden wij meegegaan zijn. Maandag smorgens hoorden wij dat de groep woensdagmorgen zou vertrekken en dat er geen uitvallers waren. Dus... niet mee. Balen als een stekker natuurlijk. Dit jaar nieuwe kansen. Maar op het moment dat ik mijn eigen Peking beleefde in Vietnam, ging mijn mobieltje met de vraag of ik nog interesse had?
Nou als je aan de andere kant van de wereld zit is het wat moeilijk om snel terug te komen. Dus ook deze keer weer balen, (hoewel Vietnam erg leuk was) Wel dit jaar ga ik voor de derde keer, drie keer scheepsrecht denk ik dan maar, nu eerst mijn zoon weer gemotiveerd krijgen om mee te doen en er dan maar het beste van hopen.
Ik hou jillie op de hoogte, ben trouwens benieuwd of dit bericht ook maar iemand bereikt, ik zie wel. Groet iedereen en tot horens.

Nehemia.

::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Welkom Theo de Zwart!
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2007, 19:58:28 »
::zwaai:: Theo! :D