Waarom heb je na aflevering 1 dan niet al de TV uitgezet? Je postte immers in je vorige post dat 't er al vanaf 't memoryspel bovenop lag.
Nou wees trots!! Ga de AVRO ff minachten voor 't maken van dit spel! Hoezee!!
Hoef je natuurlijk ook niet meer de serie te volgen, vertel me eens: Waarom heb je zo'n verschrikkelijk slechte serie eigenlijk gevolgd, het heeft toch geen amusementwaarde, of vind je 't zo lekker om elke vrijdagavond je kapot te ergeren op de bank?
Echt kom op maat, volgens mij heb je bedoeling van het spel niet echt door, ik zou nog maar eens goed nadenken voor je met je oordeel klaarstaat.
Kijk, de kwaliteit van het programma staat of valt met de kwaliteit van de mol.
Ik snap wel dat erg veel mensen blij zijn om eindelijk eens de mol goed te hebben maar dan hoeft de kwaliteit van de mol toch nog niet goed te zijn?? Verder moet je wel de hele serie kijken voordat je je menig geeft lijkt me.
Verder ben ik van mening dat als je weet wie de mol is, de tv niet uitgezet hoeft te worden
Jou laatste uitspraak slaat nergens op, ik dacht dat ik na al die jaren wel wist hoe het programma in elkaar steekt, dat ik dan op het eind teleurgesteld ben is mijn goed recht toch??
Verder val ik helemaal de AVRO niet aan, maar we moeten toch toegeven dat deze serie (vooral qua hints) niet zo goed in elkaar steekt dan dat vooraf gedacht werd.
Eeh als je Milouska Meulens heet vind in een T-shirt met een M erop niet echt een hint. Ook de kleurenhint zijn eigenlijk 2 halve hints, het ene deel was alleen voor de kijkers duidelijk, het andere alleen voor de kandidaat (Roderick)
Ook vind ik het ontzag voor het spelen van een andere rol gedurende het programma een beetje overdreven, het lijkt mij dat iedereen een rol speelt