dank
Ik heb dit trouwens een week terug geschreven... en het is best opmerkelijk hoeveel mensen er in de laatste week naar Milouska zijn geswitched. Dat geeft mij weer wat meer vertrouwen dat Milouska ook echt de mol is en deze brief dus ergens op slaat.
<TUNNELVISIE TARGET="Milouska">
Ik moet alleen wel zeggen dat ik het zelf NIET helemaal met Molouska eens ben met wat ik Molouska laat zeggen... zover daar iets over te zeggen valt.
Ik denk dat het onvermijdelijk is voor de 'show' dat de mol niet altijd even efficient werkt en dat de programmamakers dus terecht niet de beste mol instructies geven.
Stel dat Milouska bij de trein-opdracht op de plaats van Roderick had gestaan, en niks had hoeven doen als de verkeerde koffer al aankwam, dan was die opdracht verder vrij saai geweest denk ik. (Door haar gekluns gaan we ook in eens Fred, M-L en Roderick verdenken.)
Ik vindt het dus wel terecht dat de mol gebruikt wordt door de makers.
(Zover mijn theorie hierover een beetje klopt.)Maar goed, op deze 'invloed' van de makers letten, is misschien in dit geval wel een manier om achter de mol te komen... en da's dan natuurlijk toch wel jammer. Dan heeft mijn Moluska misschien toch een beetje gelijk.
</TUNNELVISIE>