Ik heb er toch nog maar eentje, die gebruik ik nog wel. Zal hij terug smsen? Hij weet natuurlijk ook niet wat hij terug moet sturen. Aaah dat is sneu. Ja en dat zou echt heel lullig zijn. Ja, nee nja voor allebei, ja ik weet niet. Dat zou ik echt balen vinden. Dat wordt vrijdag helemaal lastig als hij dan ook op de badminton is. Hij moet hem wel zelf gestuurd hebben, want hij is om half 5 verstuurd, ik neem niet aan dat iemand anders om die tijd nog aan zijn telefoon zit. Ik snap het niet? ja? Ohja dat moest je nog doen. Zo dan zou ik er echt niet meer in slapen. De hele dag? oooh jooo. Hij is ook de enige die helemaal blij is dat jij komt. Weet ik. Hahhaha. Uhu, hij wil verkering met jou. Aaaaah, ik zie hem al helemaal zo wegspringen. Oh nee dat moet je niet hebben. Yooo, dankjewel.
En zo gaat het maar door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en door en