Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 62283 keer)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #680 Gepost op: 27-10-2011, 10:51:04 »
volgens mij heb ik juist een fout hersteld. Je mag maar één dingetje toevoegen ;)

sorry, je hebt gelijk, maar ik had geen zin om zover terug te kijken  ;D
You'll never walk alone

Offline trialk

• Forumlid
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
« Reactie #681 Gepost op: 27-10-2011, 11:50:27 »
volgens mij heb ik juist een fout hersteld. Je mag maar één dingetje toevoegen ;)

ik heb het gezien,  ::schaam::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #682 Gepost op: 27-10-2011, 12:46:58 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannekoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #683 Gepost op: 27-10-2011, 12:49:32 »
7 dwergen,  7 bordjes

Deze zijn dan ook discutabel... ALs je maar 1 ding mag toevoegen  ;D
You'll never walk alone

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #684 Gepost op: 27-10-2011, 13:00:50 »

Gewoon samen inpakken, dan is het één. De Millenium Triologie is zijn eigenlijk ook 3 boeken. ;)

Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannekoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke,

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #685 Gepost op: 27-10-2011, 13:02:51 »

Millennium trilogie en de laatste brochures ook dan :P
en je neemt zelf ook meerdere messen mee

edit: daisy was me voor en die messen waren dus van daisy en die ben ik vergeten
edit: 7 bordjes ook vergeten

Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannekoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn
« Laatst bewerkt op: 27-10-2011, 13:04:52 door Jann »
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #686 Gepost op: 27-10-2011, 13:07:10 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannekoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes,

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #687 Gepost op: 27-10-2011, 13:09:27 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannekoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren ::)
You'll never walk alone

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #688 Gepost op: 27-10-2011, 13:10:34 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannekoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren ::), de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012,

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #689 Gepost op: 27-10-2011, 17:15:26 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannekoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren ::), de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012,
een magneet
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #690 Gepost op: 27-10-2011, 19:43:30 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren ::), de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012,
een magneet, een koelbox,

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #691 Gepost op: 27-10-2011, 20:12:52 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren ::), de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012,
een magneet, een koelbox, 30 liter cola
Ich bin ein Bärliner!

Offline trialk

• Forumlid
« Reactie #692 Gepost op: 28-10-2011, 05:13:26 »
een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #693 Gepost op: 28-10-2011, 05:31:00 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012,
een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk,

As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #694 Gepost op: 28-10-2011, 07:37:01 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012,
een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #695 Gepost op: 28-10-2011, 09:13:28 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline trialk

• Forumlid
« Reactie #696 Gepost op: 28-10-2011, 15:02:45 »
Ik ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #697 Gepost op: 28-10-2011, 15:42:47 »
k ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #698 Gepost op: 28-10-2011, 17:05:57 »
k ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi,
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #699 Gepost op: 28-10-2011, 18:16:19 »
k ga op vakantie en ik neem mee: mijn laptop, een rol vuilniszakken, een TSA slot,de GPS van Ibung, adressenlijst van pannenkoekhuizen,de laatste brochures van het noodfonds voor noodlijdende boekverkopers, de Millennium Trilogie, kwarktaart, een moderator, 7 dwergen, universeel oplader, 7 bordjes, een messenset van Joop Braakhekke, wijn, raketijsjes, een hamer om iedereen die irritant doet bij het traagste woord een lesje te leren , de nieuwe spelregels voor het traagste woord 2012, een magneet, een koelbox, 30 liter cola,een krat tonic, een hunk, een spiegel,brinta,een identiteitsbewijs, pan soep, maggi, Koekoe zijn medicijnen zodat ie rustig blijft ;D,
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human