Auteur Topic: ik ga op vakantie en neem mee....  (gelezen 62298 keer)

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik ga op vakantie en neem mee....
« Reactie #340 Gepost op: 21-11-2010, 14:45:21 »
De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #341 Gepost op: 21-11-2010, 15:12:16 »
De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond,
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #342 Gepost op: 21-11-2010, 17:49:53 »

De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #343 Gepost op: 21-11-2010, 18:02:29 »
De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #344 Gepost op: 21-11-2010, 20:32:36 »
De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon,

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #345 Gepost op: 21-11-2010, 20:43:51 »

De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #346 Gepost op: 21-11-2010, 21:36:26 »
De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken,
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #347 Gepost op: 21-11-2010, 21:37:47 »

De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #348 Gepost op: 21-11-2010, 21:43:12 »
De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #349 Gepost op: 12-12-2010, 14:18:56 »
De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren,
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #350 Gepost op: 12-12-2010, 15:51:56 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas,

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #351 Gepost op: 12-12-2010, 15:57:24 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven,

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #352 Gepost op: 12-12-2010, 16:22:30 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen,

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #353 Gepost op: 12-12-2010, 16:24:36 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met cameron diaz,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #354 Gepost op: 12-12-2010, 17:39:31 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met cameron diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi,
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #355 Gepost op: 12-12-2010, 18:24:18 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is,

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #356 Gepost op: 12-12-2010, 18:34:50 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #357 Gepost op: 12-12-2010, 18:35:58 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan,
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #358 Gepost op: 12-12-2010, 18:38:47 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën,

Offline LdHmolletje

• Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #359 Gepost op: 12-12-2010, 18:42:25 »
Ik ga op vakantie en wil de volgende dingen doen: De Chinese Muur aflopen, duiken bij het groot barriere rif, een kopje thee drinken bij de Queen, helpen as ruimen bij de merapi, Zwemmen in de Zambesi, Voetballen in San Siro, dineren in het Witte Huis, meespelen in de nieuwe James Bond en trouwen met de plaatselijk dorpsgek, overnachten op Alcatraz, een ritje maken met tram 28 in Lissabon, naar een sexfeestje van berlusconi, een voettocht naar Rome maken, een appel plukken, Zweedse balletjes halen bij de Ikea, aan een lian slingeren, de jackpot winnen in Las Vegas, de grootste chocoreep ooit proeven, heel lang slapen, bungeejumpen met Cameron Diaz, de Kerstman een hand geven in Rovaniemi, sangria drinken in Sevilla als het niet 38,5 graden is, Naar disneyland Florida gaan, Naar de autobeurs van Detroit gaan, met dolfijnen zwemmen in de carabieën, meedoen aan Virtual Mole 2
Ich bin ein Bärliner!