Auteur Topic: Peggy is niet de mol!  (gelezen 64757 keer)

Offline lilith

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #200 Gepost op: 22-04-2006, 14:09:51 »
Nee, dit is: Peggy is het niet ::zwaai::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline molmark

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #201 Gepost op: 22-04-2006, 14:12:06 »
Nee, dit is: Peggy is het niet ::zwaai::

::rofl::
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline babje74

• Forumlid
« Reactie #202 Gepost op: 23-04-2006, 10:18:09 »
Ik heb gisteren de aflevering nog eens terug gekeken. Bij de shots van de kandidaten in de tentjes zie je het mollogo als enige bij Peggy terug komen, zie 18.46

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #203 Gepost op: 23-04-2006, 12:29:36 »
Waarom Peggy volgens mij de Mol niet is:

- Tango: Peggy herkent Liz meteen en zegt dit hardop.
- Metro/afstanden inschatten: Peggy doet het prima: Liz en Peggy (vooral Liz) besluiten dat Lissabon verder ligt. Dit klopt. Peggy en Frederique (vooral Peggy, die ook een voorbijganger raadpleegt) besluiten dat Edinburgh verder ligt. Dit klopt.
- Fabriek/sleutels zoeken: Peggy raapt geld op voor de pot. In totaal maarliefst € 500,-
- Begraafplaatsen/rozen zoeken: Peggy doet het weer prima: Peggy komt met het idee om naar de Obelisk te gaan, stelt voor om te zoeken naar de persoon met de 7e roos en wanneer Peggy en Roderick Karel gevonden hebben belt Peggy door naar Milouska dat ze allemaal daar heen moeten komen.
-  Woorden leren bij school: Peggy heeft al haar vragen goed en verdient € 750,-
- Autorace: Peggy rijdt als tweede. Ze rijdt vrij hard al heeft ze wel problemen met schakelen. De eerste drie zetten een goede tussentijd neer.
- Bekende Argentijn/Nederlander: Peggy stelt voor om naar de bloemenverkoper te gaan en ziet dan dat hij op de foto staat die door het andere groepje genomen is. Hierdoor wordt 1500 Euro verdient.

Kortom: Peggy is een zeer goede kandidaat voor de geldpot en zeker niet de Mol.

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #204 Gepost op: 23-04-2006, 12:35:08 »
Ik heb gisteren de aflevering nog eens terug gekeken. Bij de shots van de kandidaten in de tentjes zie je het mollogo als enige bij Peggy terug komen, zie 18.46

Zag ik ook idd. is volgens mij het kaartje wat aan de rugzak van elke kandidaat hangt.
Maar ik gellof niet dat Peggy de mol is. Zie o.a. de redenen die Heinz zojuist mooi heeft uiteengezet.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline babje74

• Forumlid
« Reactie #205 Gepost op: 23-04-2006, 15:51:05 »
Nee ik geloof ook niet dat Peggy de Mol is, maar het viel me op.

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #206 Gepost op: 25-04-2006, 00:07:48 »
Het is raar, maar ben toch eens op haar gaan letten en heb een paar afleveringen teruggekeken. Ze sabotteert best wel heel veel, maar praat zich goed in haar biechts.

aflevering 1
-bij het memoryspel niet voor 2000 euro gaan.
-raar shot als ze over de brug loopt

aflevering 2
-gaat bij het vlotbouwen voor zoveelmogelijk kilogram, om er misschien voor te zorgen dat er makkelijker planken vanaf vallen.
-maakt de bagage vast omdat ze de lichtste is, maar chris let op haar of ze alles goed vastmaakt.
-geeft een laag palenaantal bij de amsterdamopdracht, zodat ze kan paardrijden en geld van de verkeerde paal kan afhalen en niet goed terughangen.

aflevering 3
-wel erg duidelijk, maar ze heeft een oranje helmpje op. Verder kiest ze Toine ipv Liz bij de foto opdracht. Ook zie je lang het mollogo in beeld en dan haar foto bij het neerleggen van de houten fotobordjes door Karel.

aflevering 4
-doet echt heel erg haar best om de kleine koffer te pakken.
-als ze een kanditaat moeten kiezen dan rent ze naar mary-lou, maar ze moeten maar 1 kandidaat kiezen en reageert wat gemaakt.
-ze heeft edingburgh, maar doet de opdracht toch goed, uiteindelijk mislukt het wel, maar niet door peggy. Wel zie je het gekras in het raam bij peggy goed, met de letters M en O op het raam. Ze doet wel wat raar bij frederique, maar doordat ze het aan iemand gaat vragen is ze hier toch niet verdacht.
-Reageert weer gespeeld bij het verliezen van het geld bij de koffertjesopdracht. En duikt raar naar beneden als karel zegt we gaan nu de test maken.
-jat jokers en maakt zich onschuldig door te zenuwachtig te zijn door een joker te jatten, en pleit zich een beetje vrij van het molschap.
- moet geniepig lachen bij de vraag heeft de mol jokers gejat.

Aflevering 5
-peggy doet het goed bij het rozenophalen, maar hoort misschien van de redactie dat frederique en toine rozen laten liggen en staan niet helemaal goed bij de Obelisk.Dit is de enige opdracht, waarbij ze niet sabotteerd.
-is echt totaal onvindbaar bij de bordjesopdracht en doet niet echt mee. Frederique zoekt wel maar peggy zit volgens mij gewoon op een stoepje. Ze verliezen ook het spel en peggy mengt zich niet in de discussie over de vrijstelling.

aflevering 6
- maakt geen fouten bij de schoolkinderen of misschien 1 die niet in beeld wordt gebracht.
-kan best goed spaans (zie aflevering 7 ) maar kiest voor het de andere opdracht.
-gaat in het mollenboekje van frederique lezen als ze doucht.
-Begint meteen moet voelen aan de enveloppen en denkt dat er een joker inzit, maar een mobiel heeft wel een andere vorm lijkt mij.
-zegt 1968 bij het diner en heeft een roos in het haar.
-maakt geen echte fout bij de auto-opdracht, maar klooit wel een beetje met het 'klunchen'

aflevering 7 
-doet haar best bij de foto opdracht, pakt wel een roos en zit met roderick wat mensen toch niet goed uitspreken.
-blijft samen met roderick achter bij de lasso-opdracht en haalt geen geld op. Haalt Roderick van achteruit het veld en loopt steeds de verkeerde kant op.
-stemt op Frederique en toine ook, maar zit er nog wel in.

En verder:
-Ze stemt steeds op degene die afvalt, en blijft er toch in.
-Lijkt te gemaakt blij te zijn bij een groen scherm en kijkt vaak weg als de camara op haar gezicht komt.
-Kruizenhints op kleding, kettingen en lang in beeld genomen door camaras.
-zit altijd op de eerste rij bij executies.
-peggy is vaak wat stil volgens de kandidaten.
-wordt vaak als eerste gekozen bij de executie

Er zijn nog wel meer dingen maar daar kom ik nog op.
« Laatst bewerkt op: 25-04-2006, 09:00:30 door Lola-aap »

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #207 Gepost op: 25-04-2006, 00:20:02 »
Peggy is en blijft mijn Molletje nog steeds!! Als ze het is, heeft ze het heel goed gedaan! ::ok::

Ja, ik gok vanaf aflevering 1 al op Peggy, ik hoop gewoon dat de leukste meid het langste erin blijft!! ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline uiltje5

• Forumlid
« Reactie #208 Gepost op: 25-04-2006, 08:50:38 »
Haha, ja ze kan het best wel eens zijn, zou me ook niet verbazen. Het lijkt alsof ze veel geld heeft opgehaald, maar dat valt reuzemee, wat is nou 500 euro in de fabriek in verhouding met de grotere spellen. Dei boomtoppen-opdracht die zit ze echt goed te sabotteren en zich ook nog na haar fout indekken bij Richard. We zullen zien, Roderick kan best wel eens de winnaar worden, omdat hij op de goede mol zit dan.

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #209 Gepost op: 25-04-2006, 14:30:31 »
Geen zin om te quoten, maar Lola-aap,

Aflevering 2
- het geven van een hoger palenaantal was slimmer geweest als mol zijnde, want als coordinator heb je bij die opdracht veel meer invloed, en de mol wil natuurlijk invloed.

Aflevering 3
- de helmkleur heeft heeft met haar lengte en/of maat te maken.

Aflevering 4
- de kleine koffer pakken is gewoon slim, dat zou ik ook doen: de kleine koffer is handiger mee te nemen omdat ie niet zo lomp is
- jokers jatten is toch niet mols?

Aflevering 5
- onvindbaarheid is toch juist alleen maar goed? Bovendien maakt het niet uit of haar groepje wint of niet, alhoewel Peggy dat nog niet wist.

Aflevering 6
- geen fouten maken is niet mols
- als er vier zijn die spaans kunnen, dan blijft er altijd één achter in de andere groep. Toevallig was dat Peggy
- natuurlijk valt het op als één envelop dikker is. De Mol weet dit allang. Niet mols dus.

Aflevering 7
- Peggy had een joker, dat kan net het verschil uitmaken, misschien had Toine gewoon minder kennis van Frédérique.

Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lowprofile

• Forumlid
« Reactie #210 Gepost op: 26-04-2006, 22:51:20 »
Ik zit ook al een tijdje bij peggy als mol.
Aflevering 2: Amsterdam-opdracht.Volgens mij heeft ze het voor elkaar gekregen dat Richard en Milouska (geen van tweeën paardrijders) samen waren.
Zij is één van de drie personen bij de geldkoffer geweest. Heeft ze daar wel geld ingestoken ? Of alleen gedaan alsof ?
In totaal kon er 12 X 350 opgehaald worden = 4.200 euro er is maar 1.750 opgehaald.

Ik vind ook dat het Mol-dagboek steeds klopt met haar houding in het spel.

Afelevering 4 - fabriek
Ze toont wel geld aan de camera, maar is dat geld ook in de pot terechtgekomen ?

Offline vriendlief

• Forumlid
« Reactie #211 Gepost op: 26-04-2006, 23:56:24 »
Heb gedroomd over de finale. Roderick was de winnaar van het spel :o en .... Peggy was uiteindlijk de mol!  ::oink::

Milouska was de verliezer  8)

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #212 Gepost op: 27-04-2006, 09:41:59 »
De meeste dromen zijn bedrog.......... ;D ;D

Offline mol Thessa

• Forumlid
« Reactie #213 Gepost op: 27-04-2006, 15:28:39 »
De meeste dromen zijn bedrog.......... ;D ;D

precies!!!
Triomf!

Offline boonus

• Forumlid
« Reactie #214 Gepost op: 27-04-2006, 23:02:37 »
Ik weet niet of iemand anders het is opgevallen, maar bij iedereen zag je iemand op de achtergrond staan die aan die bel trok, bij peggy zag je dat niet!

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #215 Gepost op: 27-04-2006, 23:05:00 »
Heb gedroomd over de finale. Roderick was de winnaar van het spel :o en .... Peggy was uiteindlijk de mol!  ::oink::

Milouska was de verliezer  8)
En ik heb gedroomd dat ik getrouwd was met Amalia...
 ;)

Offline Foekje

• Forumlid
  • Vanuit de wintersport zo in de mol geskied...
« Reactie #216 Gepost op: 27-04-2006, 23:20:03 »
Kortom: Peggy is een zeer goede kandidaat voor de geldpot en zeker niet de Mol.
hear hear

Ik ben het helemaal met je eens. Ik vond Peggy vanaf aflevering 1 al fanatiek meedoen. Ze was bij mij (net als Toine overigens) vrij snel afgeschreven voor het mol-schap
Wa kin it witte, wa wit it, wa is de mol?!

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #217 Gepost op: 28-04-2006, 09:38:37 »
Het is niet zo dat ik Peggy helemaal heb afgeschreven als mol, maar zij staat bij mij wel op nr. 4 van de huidige top 4. Ik denk dat dat komt door haar fanatisme indd... Maar mollen zijn vaak óók fanatiek natuurlijk.
Kijk maar naar de vorige mol!
Laten we jabberen.

Offline molmark

• Forumlid
« Reactie #218 Gepost op: 28-04-2006, 18:19:20 »
Ik denk dat Pegs ons zo maar eens zou kunnen gaan verlaten vanavond. Of anders Fredje.
Ik denk dat Roderick of (anders Milouska) de Mol is dus ik hoop dat die doorgaan. Zit ik met mijn pool ook goed  ::ok::

Offline HJL Von Mollensteyn

• Forumlid
  • Don't give hate a chance!!
« Reactie #219 Gepost op: 28-04-2006, 21:22:37 »
niet dus.... ::oink::
ze was wel mijn mol....
"I love it when a plan comes together"