Auteur Topic: Peggy is niet de mol!  (gelezen 64773 keer)

Offline abc

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 1-04-2006, 23:45:31 »
Peggy valt voor mij af. Waarom? Omdat Mary-Lou eruit is en die had gegokt op één persoon, zei ze, en dat was de vorige keer Peggy.
Dus als de makers ons niet bedotten, kan het Peggy niet zijn.

Ik denk nu dat het Milouska is.

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #141 Gepost op: 1-04-2006, 23:50:33 »

::)
*tudududduu*

de makers zullen ons áltijd bedotten, als het om biechts en verdenkingen gaat  ;)

Offline Iris_77

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 2-04-2006, 00:01:11 »
Natuurlijk had ze het wel ingeleverd  ::) Waarom liet ze anders die 500 euro aan ons zien? Kon je dat beter niet doen  :-\\ (en volgens mij hoef je het verder ook niet in te leveren, aangezien niemand een pot beheerd)

Misschien kon ze het juist laten zien omdat ze het niet ingeleverd had... ;)

Offline abc

• Forumlid
« Reactie #143 Gepost op: 2-04-2006, 00:02:11 »
::)
*tudududduu*

de makers zullen ons áltijd bedotten, als het om biechts en verdenkingen gaat  ;)

Ik heb meer redenen om naar Milouska te switchen. Zie draadje Milouska.

Offline GEA

• Forumlid
« Reactie #144 Gepost op: 2-04-2006, 14:00:27 »
Ik verdenk haar nog wel, maar het wordt toch met de aflevering minder. Toch gedroeg ze zich wel weer erg raar bij de metro opdracht toen ze meteen op een koffer afdook.
Wat dat geld betreft, dat zette me ook aan het twijfelen, ze heeft erg veel opgehaald. Maar... Heeft ze dat ook ingeleverd? Dat staat voor mij eigenlijk niet zo vast, daar hebben we niks van gezien. Misschien heeft ze alleen veel geld weggehaald, zodat anderen het niet in konden leveren.

Ik denk dat ze bang was dat de koffers ook nog zwaar waren en dat ze er de hele stad mee door moesten.
Verder ben ik het er mee eens dat het te opvallend is om jokers te willen stelen. Wat heeft zij er aan, behalve een sfeer van wantrouwen kweken? Die sfeer van wantrouwen is er toch al.
Peggy begint mij te irriteren........

Offline Lowprofile

• Forumlid
« Reactie #145 Gepost op: 2-04-2006, 14:14:04 »
Ik ga nog steeds voor Peggy-mol.
Objectief bekeken was de kans klein dat Bali er in de metro-opdracht uit zou komen zonder bijkomende informatie.
De mol hoefde eigenlijk niets te doen, wat wordt bevestigd door het mol-dagboek.
Fabrieksopdracht: volgens mij heeft ze het geld gehouden en niet afgegeven anders zou ze het niet meer hebben bij de biecht.
Het gezooi met jokers creëert spanningen en clubjes in de groep, waardoor die absoluut niet gaan samenwerken: allemaal goed voor de mol.

Offline Belli

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 2-04-2006, 19:25:09 »
Op een gegeven moment vertelt Peggy in een biecht dat ze Milouska´s ´sjekkel´ (wat een walgelijk woord trouwens, wie heeft dat verzonnen...?) heeft gestolen. Daarbij houdt ze de ronde joker-munt in beeld, oftewel een O-vorm. Even later gilt ze dat het oorlog is, en maakt een L teken bij haar gezicht... Ben ik paranoia aan het worden...? Of heeft iemand Peggy een gebaar zien maken in een M -vorm...?
Alvast excuses als dit al gepost is door mensen, maar ik ben vandaag niet in staat alle topics door te spitten  :P
Wie graaft in de molshoop van een ander...

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 2-04-2006, 19:45:50 »
Op een gegeven moment vertelt Peggy in een biecht dat ze Milouska´s ´sjekkel´ (wat een walgelijk woord trouwens, wie heeft dat verzonnen...?) heeft gestolen. Daarbij houdt ze de ronde joker-munt in beeld, oftewel een O-vorm. Even later gilt ze dat het oorlog is, en maakt een L teken bij haar gezicht... Ben ik paranoia aan het worden...? Of heeft iemand Peggy een gebaar zien maken in een M -vorm...?
Alvast excuses als dit al gepost is door mensen, maar ik ben vandaag niet in staat alle topics door te spitten  :P

die L is een pistool imho..
maar het zou natuurlijk kunnen dienen als L, hoewel ik me afvraag hoe je in vredesnaam een M gebaar maakt?

Offline Belli

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 2-04-2006, 22:26:56 »
Mja, dat vroeg ik me dus ook af, maar ik meen me te herinneren dat in een van de vorige series (Canada..?) de mol ook een aantal keren een gebaar maakte, wat natuurlijk niemand doorhad tot het achteraf werd verteld :p Er is vast een mogelijkheid ergens..:p  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 2-04-2006, 22:29:46 door Belli »
Wie graaft in de molshoop van een ander...

Offline Roonans

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 2-04-2006, 23:24:57 »
Ik weet niet of het al eerder gemeld is (zo ja sorry), maar als Peggy onderweg naar Frederique is zie je op het raam van de deur (van de trein) de letters MO staan en de eerste letter van het Lima is vetgedrukt. Kan iemand hier een screenshot van plaatsen want ik heb echt geen idee hoe ik dat moet doen. ik kwam het tegen toen ik met mijn video dit stukje beeld voor beeld zat te kijken.

gr. Roan.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #150 Gepost op: 3-04-2006, 16:06:45 »
Waarom greep Peggy zo snel die zwarte koffer?

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #151 Gepost op: 3-04-2006, 16:08:29 »

Ja, dat vroeg ik me ook al af? En die lach ook van der, daarna..  :-\\
Wat zat er ook alweer in die koffer ? :-\\
......

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #152 Gepost op: 3-04-2006, 16:11:49 »
Lissabon.. ik vond het ook een erg verdachte actie, Frédérique duwde haar nog opzij half, maar ze vloog meteen naar dat kleine zwarte koffertje. Probleem is dat ze er weinig aan had in de opdracht. Nep mol ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Roonans

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 3-04-2006, 16:13:12 »
heeft iemand misschien een overzichtje bij welke stad welke mol hoorde in voorgaande jaren, weet het echt niet meer zo uit mijn hoofd.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #154 Gepost op: 3-04-2006, 16:22:11 »
heeft iemand misschien een overzichtje bij welke stad welke mol hoorde in voorgaande jaren, weet het echt niet meer zo uit mijn hoofd.
Sydney - Deborah
Quebec - Elise
Lissabon - George
Edinburg - Nico
Darwin - Yvon (toch?)
Kuta - Yvon
Lisse - Yvon

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 4-04-2006, 14:23:37 »
Lissabon.. ik vond het ook een erg verdachte actie, Frédérique duwde haar nog opzij half, maar ze vloog meteen naar dat kleine zwarte koffertje. Probleem is dat ze er weinig aan had in de opdracht. Nep mol ?

klinkt aannemelijk ja. sowieso, als ze persé díe koffer MOEST hebben als mol, zou ze dat denk ik niet zo obvious doen? ze is slinks genoeg om toch te krijgen wat ze wil.

iemand anders postte het ook al, ik denk dat ze niet wist wat voor opdracht er zou komen, en dat ze bang was dat ze de hele dag met een loodzware koffer zou moeten sjouwen. als niet-mol wist ze natuurlijk niet wat er in zou zitten.

ik begin echt steeds verder van haar af te raken als mol; ze is net wat te kandidaterig om de mol te kunnen zijn, imho.  :-\\

Offline wezzel

• Forumlid
« Reactie #156 Gepost op: 4-04-2006, 15:09:19 »
Peggy valt voor mij af. Waarom? Omdat Mary-Lou eruit is en die had gegokt op één persoon, zei ze, en dat was de vorige keer Peggy.

Ik denk nu dat het Milouska is.

De vorige keer ging Mary-Lou idd voor Peggy, maar deze week wist ze het niet meer. Dus lijkt me het goed mogelijk dat ze geswitcht is.

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Follow the molpunten
« Reactie #157 Gepost op: 4-04-2006, 20:37:21 »
Ik zou waarschijnlijk 'tzelfde hebben gedaan als dat mogelijk zou zijn geweest. Waarom? Dat kleine koffertje is veel makkelijker mee te nemen dan zo'n lompe. Gewoon veel handiger dus.  ::trots::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #158 Gepost op: 4-04-2006, 21:27:35 »
peggy ging idd snel op het koffertje af, maar de mol schrijft in zijn dagboek, dat hij eigenlijk niets heeft gedaan. Hij wist wat in welke koffer zat. Maar stond er voor de rest maar naar te kijken
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 8-04-2006, 00:12:42 »
Ze deed weer lekker verdacht deze aflevering, ze is en blijft mijn MOL!! :)

Ze zag er weer top uit, vooral tijdens de tweede opdracht, daar leek ze net Lara Croft!! ::love:: ::oink:: 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...