Auteur Topic: Peggy is niet de mol!  (gelezen 64782 keer)

Offline zwaluw

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peggy is (niet) de mol!
« Reactie #120 Gepost op: 31-03-2006, 18:12:44 »
jah ik ook. Vind het een erg goede actie hahah. Nog even wachten en we zien het.
beter 1 zwaluw op de site dan 10 in de lucht

Offline Tessiejj..

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 31-03-2006, 18:13:56 »
Ben benieuwd hoe ze vanavond die dingen gaat jatten :P

Ja, dat word leuk  :)
......

Offline Fabiann

• winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #122 Gepost op: 31-03-2006, 22:03:57 »
Je bent en blijft mijn mol, je was er natuurlijk wel erg blij mee dat Mary-Lou jouw sjekkels gaf aan het einde van de aflevering. Ook die sjekkel die gejat hebt van Milouska, was dat misschien een typische mollenstreek? Ik denk het wel. 8)
🜃

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #123 Gepost op: 31-03-2006, 22:05:09 »
dat wordt nog leuk, samen met Milouska. Maar waarom kreeg zij mary-lou's sjekkels? geef ze dan aan toine
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Tomás

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 31-03-2006, 23:20:22 »
peggy haalt (veel) geld op, zou een mol dat doen?

Offline zwaluw

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 31-03-2006, 23:22:43 »
Misschien om het vertrouwen te winnen.
beter 1 zwaluw op de site dan 10 in de lucht

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 31-03-2006, 23:25:02 »
Heeft ze het geld ook daadwerkelijk ingeleverd dan?

Offline pitta

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 31-03-2006, 23:51:22 »
Volgens mij ( moet de aflevering nog terug kijken) heeft ze het meeste geld van iedereen opgehaald in dat pakhuis. Erg 'onmols'.
Ze is voor mij nu definitief niet de mol daardoor, alhoewel ik dat joker stelen juist weer een erg leuke mollenstreek had gevonden.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #128 Gepost op: 1-04-2006, 00:41:52 »
Politiek speelt altijd en overal. En molkwaliteiten hebben er natuurlijk wel meer; wel meer dan de helft van alle kandi's nu en in het verleden zouden het hebben gekund. Ongetwijfeld. Personen die het niet konden zijn schaars, in deze groep is dat bijvoorbeeld Mary-Lou. Die heeft de capaciteiten niet. Dus op molkwaliteiten selecteren is ondoenlijk, dan selecteer je alleen Mary-Lou eruit, de rest zou het kunnen.

Heheh, dat had ik dus alvast goed, van Mary-Lou. Vandaag konden we ook voor het eerst Liz in het echt in actie zien. Dat is ook iemand die duidelijk de capaciteiten niet heeft. Mark my words, die gaat er een dezer weken onherroepelijk uit  :).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 1-04-2006, 09:40:44 »
Als Peggy de mol is, is ze wel een heeeeeeele goede actrice. Bij het jatten van de/het joker/sjekkel/shekkel/shackle/houten blokje ;D van Milouska staat er ZOVEEL spanning op haar gezicht. En als Milouska haar confronteerd... Oh man, ik heb zelden zo'n gespannen tomaathoofdje gezien, zeg! Of ze faked hier duidelijk deze reactie of ze kan voor geen meter sneaky zijn.
Laten we jabberen.

Offline Sjoerdiosie

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 1-04-2006, 10:25:06 »
Wat een vervelend mens zeg. "Mij moet je niet de oorlog verklaren * pistool gebaartje*" Zeker nog even in de puberteit blijven hangen? ::niet-ok::

Ze komt op mij in WidM over als een niet-leuk mens, hoeweldat natuurlijk in het echt altijd anders kan zijn. En dan dat gebaartje en dat gepats... dat is echt heel puberaal, raar dat je zo nog doet als .. jaar oud bent.

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 1-04-2006, 11:05:53 »
Als Peggy de mol is, is ze wel een heeeeeeele goede actrice. Bij het jatten van de/het joker/sjekkel/shekkel/shackle/houten blokje ;D van Milouska staat er ZOVEEL spanning op haar gezicht. En als Milouska haar confronteerd... Oh man, ik heb zelden zo'n gespannen tomaathoofdje gezien, zeg! Of ze faked hier duidelijk deze reactie of ze kan voor geen meter sneaky zijn.

Dan faket ze dat ze slecht verbazing faket. Zou grappig zijn (en daarom alweer een reden om haar te verdenken).

Offline Coen

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 1-04-2006, 11:22:49 »
I
Ze komt op mij in WidM over als een niet-leuk mens, hoeweldat natuurlijk in het echt altijd anders kan zijn. En dan dat gebaartje en dat gepats... dat is echt heel puberaal, raar dat je zo nog doet als .. jaar oud bent.

Haha, ik vind dat gedrag juist wel schattig ofzo. Ik mag haar wel, tenminste niet zo'n mak lammetje dat maar wat erbij hangt. Overigens absoluut geen molkandidaat. Te gedreven en teveel geld verdienend. Maar wel een toffe meid! ::hug::

Offline Ron Dabe

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 1-04-2006, 11:34:44 »
+ dat ze Mary-Lous hoofdverdachte was  8)

Offline Sjoerdiosie

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 1-04-2006, 13:08:42 »
I
Haha, ik vind dat gedrag juist wel schattig ofzo. Ik mag haar wel, tenminste niet zo'n mak lammetje dat maar wat erbij hangt. Overigens absoluut geen molkandidaat. Te gedreven en teveel geld verdienend. Maar wel een toffe meid! ::hug::

sorry, maar dit gedrag vind ik echt onvoorstelbaar. Iedereen amar zeiken "die Milouska is me toch dom, o awt een saai dom mens" en als iemand zo dom en puberaal is overkomt als Peggy, dan is dat schattig? raar...

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 1-04-2006, 14:08:59 »
Ik verdenk haar nog wel, maar het wordt toch met de aflevering minder. Toch gedroeg ze zich wel weer erg raar bij de metro opdracht toen ze meteen op een koffer afdook.
Wat dat geld betreft, dat zette me ook aan het twijfelen, ze heeft erg veel opgehaald. Maar... Heeft ze dat ook ingeleverd? Dat staat voor mij eigenlijk niet zo vast, daar hebben we niks van gezien. Misschien heeft ze alleen veel geld weggehaald, zodat anderen het niet in konden leveren.

Offline molmark

• Forumlid
  • P.A. van Momfert (de Mol)
« Reactie #136 Gepost op: 1-04-2006, 15:28:08 »
Peggy valt voor mij af als mol-kandidaat.

Ze haalt het meeste geld binnen van de groep in de fabriek. Een mol laat dat uiteraard liggen.

Bij het kofferspel moeten ze een kandidaat kiezen. Peggy is gewoon te verbaasd (oftwel: heel natuurlijk verbaasd/niet gespeeld) dat er 1 iemand gekozen moet worden ipv allemaal 1 kandidaat.
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 1-04-2006, 17:50:43 »
Natuurlijk laat de mol dat geld niet liggen want dan komt het alsnog in de pot... de mol neemt het mee en levert het gewoon niet in!

Daarbij Peggy is een actrice en kan dus waarschijnlijk best goed "vebaasd spelen".

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 1-04-2006, 23:13:11 »
Natuurlijk had ze het wel ingeleverd  ::) Waarom liet ze anders die 500 euro aan ons zien? Kon je dat beter niet doen  :-\\ (en volgens mij hoef je het verder ook niet in te leveren, aangezien niemand een pot beheerd)
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #139 Gepost op: 1-04-2006, 23:19:28 »
dat is wel vreemd ja, dat je het eig niet in 'kunt' leveren, omdat karel de pot beheert.  :-\\
overigens werd er ook niks over bij de executie gezegd, wat het nog vreemder maakt.  :-\\

misschien zien we in de volgende aflevering hier nog wel iets van terug; dat karel er ineens wel om vraagt ofzo.