Peggy zegt dat ze Chris verdenkt. Hij vliegt eruit en zij niet. Dan zegt ze dat ze Richard verdenkt. Hij vliegt eruit en zij niet. Vaag. Hoe kwam ze er nu bij dat de eerste foto Chris was? Dat sloeg werkelijk helemaal nergens op. Ze probeerde ook steeds Richard aan het twijfelen te brengen.
Sterker nog, in aflevering 1 stemde ze volgens mij ook op Geert. En die vloog er ook uit.
Wat een hele goeie mol-taktiek is om te gaan stemmen om degene die het
meest verdacht doet, om dan niet optevallen qua stemgedrag. Bijvoorbeeld 2 jaar geleden, in de finale stemt elise op chandrika, omdat die gewoon het meest verdacht is. En Yvon op Lottie.
In aflevering 1 was Geert duidelijk het meest mollig bezig, dus Peggy stemt op Geert. In aflevering 2 ging Chris extra mollig doen, dus stemde Peggy op Chris. En nou gisteren Richard weer, die ook verdacht ging doen, om verwarring te zaaien. Daar stempt Peggy natuurlijk op.Om niet op te vallen.
En met de test zei peggy: Ik vond Richard erg verdacht dat hij paar 4 zei, terwijl we er bijna zeker van waren dat het paar 2 was. Terwijl Peggy juist heel erg met Richard mee ging praten om de groep om te praten!!!
En met de fotos zeggen dat het Chris is... jaa tuurlijk
. Ik ben niet gek (toch?)