Als dit een hint is, dan is het voor mij één die erop wijst dat Milouska niet de mol is. Rood is immers de kleur die je te zien krijgt als je er uit vliegt. Mijn interpretatie van deze 'hint': Milouska is de verliezer!
Hier kan ik opzich niks tegen in brengen... het kan idd ook (al denk ik dus zelf van niet). Het verband tussen de kleur rood en de 'verliezer' vindt ik trouwens niet zo sterk als het verband tussen die kleur en afvallers, de verliezer krijgt geen rood scherm meer te zien. Maar ja, ik kan er moeilijk wat over zeggen: ik heb nog nooit een hint met kleuren gezien. (Er heb ook nog eens een zwart/wit tv, dus alleen de stream kan ik in kleur zien.)
De reden dat ik sowieso wel denk dat het een aanwijzing is (of het nou voor de mol is, de verliezer of the winnaar) is trouwens omdat er duidelijk bewust is nagedacht hoe dat shot/die scene er uit moest zien en er ook sowieso zichtbare bewerkingen te zien zijn. De kans dat bij toeval, door een effect, alleen de andere balkjes verkleuren (grijs worden) en de balkjes om die pot liggen precies niet is té klein.
Maar goed volgens mij was het al duidelijk dat ik dit een hint vond
... en dat ik al weken lijd aan tunnelvisie.