Bij de paard opdracht is Milouska de laatste persoon die bij de bank komt. Ze was daar als laatste ook nog eens alleen. Er zijn zeker meer enveloppen met geld bij de bank gestort als dat uiteindelijk er door Karel worden aangetroffen. Dus iemand heeft geld uit de pot gehaald. Milouska zou dit kunnen hebben gedaan. Ze had daarvoor voldoende kansen en heeft zeker weinig bijgedragen tot het goed slagen van de opdracht. Karel zegt dan wel dat de deelnemers het geweldig hebben gedaan. Maar de opdracht is voor bijna de helft mislukt....(Slechts 7 van de 12 geldbedragen)
Moet er wel bijvermelden dat bij deze opdracht iedereen gemakkelijk kon mollen ...als hij/zij zou willen. Want het was een moeilijke opdracht. En dan kun je inderdaad stellen dat ondanks het werk van de mol de groep geweldig heeft gepresteerd.
Erger nog (toch?), ik tel slechts
5 geldbedragen : 5 x 350 euro = 1750 euro.
Ben het met je eens dat iedereen die in de buurt van de bank is geweest heeft kunnen mollen door geld weg te nemen.
Van sommigen weten we ook dat ze niet alle geldbedragen hebben kunnen binnenbrengen (Milouska en Richard bijvoorbeeld).
Milouska ligt het meest voor de hand omdat zij als laatste bij de bank was, maar juist daarom denk ik niet dat zij de mol is (ligt veel te veel voor de hand).
Verder kunnen we niemand uitsluiten, zelfs Frédérique niet volgens mij, zij zat niet zo heel ver van de bank in haar hol en was redelijk goed op de hoogte waar iedereen zat en of ze geld binnengebracht hadden. Wie zegt dat ze aldoor in haar holletje is gebleven?!